Recenzja: Damska chusta w wielu kolorach- ShipGratis


Zima zbliża się wielkimi krokami, czapka i szalik stają się obowiązkowe. Ja lubię szaliczki mięciutkie, niegryzące, których kształt pozwala na noszenie w wielu wariantach tak jak produkt ShipGratis

Kilka słów od producenta:
Chusta w kratkę w różnych kolorach przyjemnie ogrzeje Cię zimą, a na dodatek będziesz w niej wspaniale wyglądać! Do dyspozycji jest kilka kolorowych kombinacji, którymi możesz uzupełnić swoje ubranie. Chusta to elegancki i praktyczny dodatek.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Chusta przychodzi w zwykłym foliowym opakowaniu. Do wyboru mamy aż 19 różnych wzorów i kolorów. Niektóre są w kratkę, inne to połączenie kilku odcieni. Odcienie na zdjęciach są lekko przekłamane, u mnie ciemne odcienie okazały się ciemniejsze, róż jest delikatny jak na zdjęciu. W dotyku chusta jest bardzo milutka, bardzo miękka, lekko muska skórę. Dodatkowo jest bardzo cieplutka, idealnie nadaje się na mróz i mocny wiatr. Ogrzewa szyję i buzię, trzyma ciepło.


Damska chusta w wielu kolorach ma kształt dużego trójkąta. Możemy ją zwinąć i nosić jako szalik, całą zwinąć na szyję, otulić się nią, właściwie to wszystko zależy od nas samych, bo chusta jest długa na 190 cm. Duży wybór odcieni pozwala na dobranie odcienia i wzoru, który najbardziej nam pasuje.

Komentarze

  1. w sam raz na chłodniejsze dni, albo tło pod fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i na pewno ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów - uwielbiam róż + szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobną w domu :) Takie same kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się bardzo fajnie, lubię szaliki wszelakie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. B. ładna :) Lubię takie chusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie noszę takich chust. Jesienią używam lekkich apaszek, a jak zrobi się zimno lubię opatulić się ciepłym kominem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie otulacze - idealne na te jesienno-zimowe chłody...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna chusta! bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam :) chętnie będe tu zaglądać częściej,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te chusty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mieć taką chustę pod ręką.
    Naprawdę super.
    Pozdrowionka piątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tamtym roku kupiłam taką mojej siostrze :) Świetna jest

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, w sam raz dla zmarzlucha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great, just looking for scarves and shawls for winter days.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: