Recenzja: Miód spadziowy- Pasieka Miodula


Miód to nasz naturalny antybiotyk. W połączeniu z cytryną i imbirem daje porządnej dawki zdrowia.
Ostatnio królował u mnie miód spadziowy z Pasieki Miodula.

Moja opinia:
 Miód zamknięty w zakręcanym, przezroczystym słoiczku. Przewiązany został sznureczkiem na wstążeczkę oraz dołączona została drobna etykietka, z nazwą miodu i danymi producenta. Miód ma piękny odcień, jest skrystalizowany, ale nie jest twardy jak skała. Cały czas pozostaje płynny. Pachnie bardzo słodko. Posiada bardzo łagodny i słodki smak. Idealny do herbaty czy jako składnik ciast i deserów.


Miód spadziowy bogaty jest w żelazo, potas, wapń, fosfor i magnez. Miód spadziowy w przeziębieniu działa wykrztuśnie i przeciwzapalnie. Wspomaga leczenie górnych dróg oddechowych. Wzmacnia organizm. Nerwica jest chorobą cywilizacyjną w tych czasach, więc polecam zaopatrzyć się w miód spadziowy ;) Wzmacnia układ krwionośny, pokarmowy i trawienny.


Miodu możemy używać także do celów pielęgnacyjnych, ja często używam go do maseczek na twarz. Skóra staje się idealnie miękka i gładka oraz nawilżona.  Pozostawiony na ustach na noc regeneruje podrażnione i popękane usta. Rano budzimy się z gładkimi ustami :)

Komentarze

  1. Kocham swój miód <3 Idealny do ciast i niektórych wigilijnych dań ;-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi ochoty na miód. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w domu miód, ale jakoś rzadko po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię miód i pilnuję aby zawsze mieć spory zapasik w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię miód spadziowy :) I akacjowy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest mój ulubiony smak miodu, choć lubię też ostrzejszy gryczany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miodu najczęściej używam do peelingu ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy miód jest tym co po prostu uwielbiam!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio z miodu często korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię miód, ale ten bardziej przeźroczysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mimo wszystko zachował płynną konsystencję ;)

      Usuń
  11. mm herbatka z miodem idealna na aktualną porę roku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: