Recenzja: Przeciwtrądzikowy tonik odświeżający essentials by ARTISTRY™- Amway


Może nie mam cery trądzikowej, ale jest mieszana i skłonna do świecenia, dlatego bardzo lubię produkty które odświeżają i tonizują. Linia Essentials by ARTISTRY firmy Amway nadaje się nie tylko dla dedykowanej skóry trądzikowej.

Kilka słów od producenta:
Przeciwtrądzikowy tonik odświeżający marki essentials by ARTISTRY oczyszcza cerę i odblokowuje pory, dzięki czemu, wraz z regularnym stosowaniem, następuje znaczna poprawa kondycji skóry.
Działanie
  • Zmniejsza widoczność wyprysków, tłuszczaków i zaskórników
  • Redukuje nasilenie wyprysków i wspiera proces gojenia podrażnień
  • Pomaga usunąć martwe komórki naskórka, delikatnie złuszczając skórę
  • Pozwala kontrolować poziom sebum
Zalety
Dzięki codziennemu stosowaniu Przeciwtrądzikowego toniku odświeżającego marki essentials by ARTISTRY odkryjesz bardziej czystą i promienną skórę. Tonik przeznaczony jest do pielęgnacji cery tłustej lub skłonnej do trądziku. Preparat posiada łagodną i bardzo lekką formułę, która pozwala wyeliminować niedoskonałości skóry i zapobiec ich nawrotom. Skuteczne w działaniu, naturalne składniki zawarte w toniku dają szybkie i widoczne efekty pielęgnacyjne.
Ciekawostki
  • Zawiera 0,5% kwas salicylowy — przebadany klinicznie składnik znany ze swoich właściwości przeciwtrądzikowych.
  • Produkt odpowiedni do pielęgnacji skóry nawet najbardziej wrażliwej oraz skóry podatnej na występowanie zmian trądzikowych.
  • Wyciąg z owoców aceroli uprawianych na farmach NUTRILITE posiada właściwości antyoksydacyjne.
Właściwości
  • Łagodna formuła sprawia, że tonik może być stosowany codziennie
  • Zawiera naturalne substancje o skutecznym działaniu
  • Zawiera wyciąg z aceroli uprawianej na farmach NUTRILITE
  • Nie zawiera barwników ani syntetycznych substancji koloryzujących
  • Produkt testowany dermatologicznie
  • Zawiera 0,5% kwas salicylowy
  • pH = 4.00
  • Nie powoduje podrażnień ani przesuszenia skóry
  • Odpowiedni dla wszystkich typów skóry ze skłonnością do trądziku
Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowania linii essentials bardzo podobają mi się kolorystycznie. Pudełeczko jest biało- zielone, natomiast buteleczka ma limonkowy odcień. Cytrynka, którą widzimy na opakowaniu nie znalazła się tu bez powodu- produkt zawiera w sobie wyciąg z cytryny. 
Tonik ma odświeżający zapach, umila aplikację i pozostaje jeszcze przez chwilę na skórze.


Przeciwtrądzikowy tonik odświeżający essentials by ARTISTRY™ to nie tylko odświeżający zapach, ale i takie samo działanie. Po całym dniu, jak i z rana potrafi orzeźwić skórę i przywrócić jej blask. Dobrze oczyszcza z nadmiaru sebum i matuje na dłuższy czas. Po jakimś czasie używania można zaobserwować delikatnie złuszczanie naskórka, ale bez pojawiania się suchych skórek i innych niedogodności. Ja jestem przy końcu buteleczki i po czasie, w jakim go stosowałam widoczne jest delikatne rozjaśnienie cery i ujednolicenie kolorytu. Podczas używania pojedyncze wypryski szybciej schodziły. Początkowo się lekko przysuszały, po czym schodziły. Nie zaobserwowałam natomiast większego oczyszczenia porów, widocznie jest tylko ich zwężenie. Nie zauważyłam także nowych wągrów na twarzy.


Przy tym toniku skóra jest promienna, nawilżona i gładka. Produkt jest łagodny dla skóry, ale widać efekty jego stosowania. testowany dermatologicznie, nie zawiera barwników ani syntetycznych substancji koloryzujących. 

Komentarze

  1. W tym momencie nie mam potrzeby sięgać po tego typu toniki. Dobrze, że u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie muszę wypróbowac, myślę że byłabym z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja :) Ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli całkiem fajny jest, choć nie dla mnie, ja pozamawiałam hydrolaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście ja nie mam problemów skórnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo ich produktów testujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonik to mój obowiązkowy produkt z rana więc z pewnością kiedyś wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna propozycja dla wymagającej skóry!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tonik to konieczność w mojej codziennej pielęgnacji. Tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że to byłby mój hit! Buziaki :*

    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt nie dla mnie. Ale dobrze znać . Wiem komu by się przydał z mojego otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu, ale jeśli trafi się okazja, to chętnie go przetestuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: