Recenzja: PIBAMY, maska do twarzy Odmładzająca, Q10- Green Asia


Zmęczony człowiek to zmęczona skóra, od razu jej stan się pogarsza. Sklep Green Asia przygotował jednak dawkę energii w saszetce dla buzi ;)

Kilka słów od producenta:
Maska Q10 ANTI-AGING przeznaczona dla skóry z oznakami zmęczenia i utraty jędrności. Systematyczne stosowanie zapewnia  widoczne spłycenie zmarszczek. Działanie odmładzające uzyskuje się poprzez ochronę przed wolnymi rodnikami oraz stymulację włókien kolagenowych do regeneracji. NICITINIC ACID: witamina B3 korzystnie działa na skórę - nawilża, działa przeciwutleniająco, zwalcza trądzik i inne problemy skórne: wypryski, zaczerwienienia, szorstkość i stany zapalne. Witamina B3 zmniejsza utratę wody przez skórę, reguluje procesy odnowy naskórka, stymuluje produkcję kolagenu w fibroblastach (komórkach skóry). Chroni skórę przed promieniowaniem UV, główną przyczyną procesów starzenia się. Zmniejsza przebarwienia i zapobiega powstawaniu nowych. Dzięki niej skóra staje się gładsza, zdrowsza, młodsza. Wysoka zawartość witaminy B3 (2%).

Więcej informacji:


Moja opinia:
Maseczka zamknięta w sterylnym opakowaniu. Po wyjęciu można wyczuć, że jest mocno nasączona płynem, ale nie na tyle aby z niej ściekało. 
Dość ciężko było mi dopasować maseczkę do twarzy, szczelinka na usta nie jest za szeroka, ale można ją lekko naciąć. Naszła mi także na brwi, ale to akurat mi nie przeszkadzało.
Po nałożeniu można wyczuć lekkie uczucie chłodu i na 15-20 minut oddać się błogiemu relaksowi. Nie wyczułam żadnego zapachu.


Po zalecanym czasie stosowania maseczkę ściągnęłam. Była jeszcze dość mocno zwilżona. Następnym razem może trochę wydłużę czas zastosowania. Umyłam także buzię zgodnie z zaleceniem. PIBAMY maska do twarzy odmładzająca Q10 dała mocną dawkę nawilżenia mojej cerze, dzięki czemu była bardziej elastyczna i miękka. Pod palcami czuć było przyjemne wygładzenie. Na pewno przywraca także ładny koloryt, moja skóra ostatnio była lekko zmęczona, po maseczce "odżyła" i była pełna blasku. Wyprysk, który miałam na policzku stał się jaśniejszy i bardziej zbliżony do odcienia całej twarzy (wcześniej był czerwony ;)).

Komentarze

  1. Zmarszczek jeszcze nie mam, ale uwielbiam maski w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za maskami w płacie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że znam tę maseczkę... ale... pewna nie jestem.
    Być może kiedyś się z nim zapoznałam gdzieś na blogu. Hmm...
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za efektem chłodzącym :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O to chyba fajna rzecz.. Ja niedługo na pewno udam się na zakupy i znajdą się w koszyku maseczki, twarz już nie taka jak powinna być.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dodatkowa dawka nawilżenia to świetna sprawa o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Greenasia od października 2017 wprowadza kosmetyki azjatyckie więc mogłyście jeszcze nie spotkać się z naszymi kosmetykami. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Belov (Tajlandia) mamy też kosmetyki takich znanych w Azji marek jak: Pibamy, Moods, Karmart )Korea).

      Usuń
    2. Greenasia wystartowała w październiku 2017 więc mogłyście jeszcze nie spotkać naszych kosmetyków. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem kosmetyków firmy Belov (Tajlandia) mamy też kosmetyki takich znanych w Azji marek jak Pibamy, Moods, Karmart (Korea).

      Usuń
  8. Maski w płachcie nie są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spasuję, bo nie lubię maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że taka maseczka z powodzeniem nada się na jakieś wyjście :) Skład całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię maseczki w takiej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać, ale lubię maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy więc do nas (www.greenasia.eu). Tym bardziej, że do 26 stycznia świętujemy urodziny i wszystkie kosmetyki obniżyliśmy o 40%.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: