Recenzja: Hydrożelowe płatki pod oczy WINE-THERAPY, HIALU-LIFT i WHITE- COMPRESS- Efektima


Skóra pod oczami jest cienka i delikatna, dlatego zasługuje na specjalną pielęgnację. Efektima z płatkami hydrożelowymi zadba o naszą skórę oraz relaks. 

Kilka słów od producenta:
Precyzyjne połączenie kwasu hialuronowego, witaminy E, C i B3, ekstraktu z czerwonego wina oraz olejku z kwiatów róży, pozwala spowolnić proces starzenia. To połączenie pomaga tkance łącznej skóry odzyskać lepszą sprężystość oraz rozjaśnić cienie pod oczami. Wpływa ono także na poprawę wyglądu skóry wokół oczu. Po zastosowaniu płatków drobne zmarszczki zostają wygładzone i mniej widoczne, a skóra intensywnie nawilżona i odprężona.

Więcej informacji:

Przeciwzmarszczkowe, liftingujące płatki pod oczy o innowacyjnej technologii hydrożelowej. Zmniejszają opuchliznę i cienie. Zapewniają natychmiastowy efekt odświeżenia i poprawy wyglądu skóry wokół oczu. Dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących.Dzięki zastosowanym wysokiej jakości składnikom aktywnym intensywnie nawilżają skórę oraz wpływają na redukcję zmarszczek.

Więcej informacji:

Wygodne w użyciu hydrożelowe płatki pod oczy opracowane z myślą o działaniu rozjaśniającym cienie i sińce pod oczami. Skrupulatnie dobrane i połączone składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry pod oczami. Ekstrakt z mleka, witamina C oraz B3 znane są ze swych właściwości rozjaśniających i pielęgnujących. Kwas hialuronowy, ekstrakt z alg oraz witamina E, cenione są za działanie przeciwzmarszczkowe, poprawiające elastyczność, jędrność i gładkość skóry, dbają o odpowiednie nawilżenie oraz działają regenerująco.

Więcej informacji:


Moja opinia:
W jednym opakowaniu mamy po dwa płatki- jeden pod każde oko. Płatki są dobrze nawilżone, świetnie przywierają do skóry. Efektima przygotowała trzy wersje: z ekstraktem z czerwonego wina, ze złotem oraz z ekstraktem z mleka. Na opakowaniu znajdziemy najważniejsze informacje od producenta. 


Każda wersja płatków daje niesamowite uczucie odprężenia. Płatki hydrożelowe działają jakby lekko chłodząco na dolne powieki. Skóra więc od razu staje się ukojona. Znika uczucie zmęczenia oczu i piasku pod powiekami. Dla mnie mają podobne działanie jak okulary żelowe na zmęczone oczy.


Płatki hydrożelowe pod oczy Efektima cudownie nawilżają skórę- bez względu na rodzaj. Poprawiają wygląd skóry wokół oczu. Oczy są bardziej wypoczęte, a spojrzenie zyskuje na świeżości, nawet kiedy się nie wyśpimy. Skóra jest zregenerowana i odżywiona, a także jest bardziej sprężysta. Cienie pod oczami zostały lekko rozjaśnione, szczególnie po kompresie białym.


Płatki zmniejszają również worki pod oczami, o czym mogłam się przekonać dwa tygodnie temu. Długi okres niewysypiania się zaowocował workami. Zastosowanie złotych płatków zmniejszyło opuchliznę, tylko oczy pozostały zaczerwienione ;) 


Efekty zastosowania płatków nie są długotrwałe, ale tu najważniejsze jest regularne stosowanie. Wtedy efekty będą lepsze. Ze względu na natychmiastowe działanie to świetne kosmetyki na większe wyjścia.
Produkty nie wpłynęły na komfort noszenia soczewek, nie spowodowały łzawienia ani podrażnienia oczu. 

Komentarze

  1. Ciekawią mnie te płatki, a szczególnie ta wersja zmniejszająca cienie pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować każdą i znaleźć ulubioną :)

      Usuń
  2. Ja czasami sięgam po tego typu produkty. Wieczorny relaks z płatkami świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takimi cudami jeszcze się nie bawiłam... czas może spróbować;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypróbowałabym dla samego nawilżenia :) No i dla redukcji worów pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tych nie znam, ale mam parę do przetestowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie raz je widziałam w sklepie, ale jakoś nie skusiły mnie :) fajnie, że regularnie stosowane dają efekty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie nabyć te płatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: