Recenzja: Sól Floris Lawenda, róża i aloes, pomelo- Sól Bocheńska


Zapraszam na recenzję kosmetyków, które zmienią naszą łazienkę w domowe spa- Sól Floris od firmy Sól Bocheńska.

Kilka słów od producenta:
Działanie pielęgnacyjne
– regeneruje i zmiękcza naskórek,
– działa odprężająco,
– nawilża i ujędrnia skórę.


Stworzona w oparciu o powstałą z naturalnych solanek z okolic Bochni sól jodowo-bromową, której składniki regenerują, wygładzają i zmiękczają naskórek. Uwalniające się podczas kąpieli składniki mineralne umożliwiają oddychanie jodowym, morskim powietrzem – zapewniając relaks i odprężenie. Dodatek naturalnego, najwyższej jakości kolagenu nawilża i ujędrnia skórę. Produkt posiada doskonałe właściwości myjące, optymalne zawartość składników eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kosmetyków do kąpieli.
Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych konserwantów. Bardzo dobrze tolerowany przez każdy rodzaj skóry.


Więcej informacji:


Moja opinia:
Sole znajdują się w plastikowych, zakręconych opakowaniach. Same etykietki przypominają mi już produkty rodem ze spa. Z tyłu znajdziemy najważniejsze informacje. 
Sól Bocheńska Floris występuje aż w 14 zapachach: kokos, straciatella, malina, konwalia, grapefruit, morski, lawenda, róża, wiśnia, jabłko, sosna, cytryna, pomarańcza i aloes z pomelo.


Do mnie trafiły lawenda, róża oraz aloes i pomelo. Każda z soli jest drobna, szybko rozpuszcza się w wodzie, delikatnie ją barwiąc. Każdy z zapachów jest naturalny. Podczas kąpieli aromat unosi się w całej łazience. Najbardziej przypadła mi do gustu oczywiście lawenda- sama prowansja! Róża to intensywny zapach świeżych róż, podczas kąpieli możemy poczuć się jakbyśmy były skąpane w płatkach tych kwiatów. Aloes i pomelo to z kolei zapach świeży, przypominający mi delikatnie jabłko. 


 Kąpiel działa relaksująco, aromat potęguje uczucie odprężenia. Samopoczucie od razu się poprawia, a humor wraca. 
Sole wspomagają regenerację naskórka, działają odświeżająco i kojąco. Pomagają złagodzić podrażnienia, odczyny alergiczne. 


Kąpiel w soli bocheńskiej pomaga nawilżyć. Skóra jest gładka, miękka i aksamitna w dotyku. Sól łagodzi u mnie objawy łuszczycowe- zmniejsza je i przy okazji skóra nie łuszczy się w tak ekspresowym tempie. 


Po kąpieli czuję się odświeżona i skoncentrowana, a także wyciszona. 

Komentarze

  1. Uwielbiam kąpiel z dodatkiem soli :) Chętnie bym taką sól wsypała do mojej wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te sole do kąpieli tylko ja akurat preferuje inne zapachy, ale dzięki nim mogę się odprężyć leżąc w wannie i wdychając ich cudne zapachy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sole Floris są dostępne w szerokiej gamie zapachowej :)

      Usuń
  3. Wygląda fajnie. Ostatnio testowałam sól z Rossmana ale była okropna. Barwiła wodę na żółto i brzydko pachniała. Szukam czegoś nowego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kąpiele z takimi solami, muszę wypróbować, bo niedługo niestety zmieniam wanne na prysznic! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie specjalnie lubię sole do kąpieli ale te wyglądają ciekawie i te właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych soli.
    Kolorki mają wściekłe ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są to moje ulubione nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne produkty, grzech nie spróbować!;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam soli bo nie mam wanny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię sole, takiej nie miałam, ostatnią z Wieliczki przytargałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: