Walentynkowy prezent dla niego- Sailor- grawerowany personalizowany kufel do piwa


Do Walentynek pozostały jedynie dwa tygodnie. Serduszka czy inne miśki to oklepane prezenty, dlatego postawiłam na coś typowo męskiego i niestandardowego. No bo nie znam faceta, który nie lubi piwa ;) A jak wiadomo smakuje ono najlepiej schłodzone w pokalu albo w kuflu z grubego szkła. Zainspirowana zatem kuflami z Octoberfest postawiłam na ten od MyGiftDNA.

Kilka słów od producenta:
Świetny kufel w sam raz dla marynarza (i nie tylko)! W różnych portowych tawernach zamawia piwo, ale ten kufel będzie mu zawsze przypominał o domu, kimś bliskim lub kumplach, którzy mu go sprezentowali.
Wykonanie
Wysokiej jakości szklany kufel o pojemności około 670ml. Gładki kufel z gładką podstawą .
Grawer
Grawer na kuflu wykonany jest bardzo sczegółowo, dzieki czemu jest trwały. Grafika znajduje się z jednej strony kufla.
Pracujemy na laserze firmy Trotec Laser - najlepszej w Europie. Grawer techniką laserową ułatwia wykonanie bardzo sczegółowego wzoru i najmniejszych elementów z ogromną starannością!
Grawer jest bardzo dokładny i trwały dzięki czemu nie zostaje znisczonyw trakcie użytkowania. Kufel można myć w zmywarkach.


Więcej informacji:


Moja opinia:
Kufel jest wyjątkowy- personalizowany. Przyznam szczerze, że długo myślałam, czy nie wybrać czegoś bardziej praktycznego (typu portfel), ale chciałam żeby prezent nie był oklepany. Potem pojawił się kolejny dylemat- który kufel wybrać?


Mój wybór wahał się między dwoma- grawerowany kufel do piwa- Sailor lub Monogram- personalizowany kufel. Przy tym drugim niezmiernie podobał mi się grawer litery. Jednak wybór mój padł na motyw kotwicy, musi być morski akcent, dlatego że mój luby pochodzi z nad morza ;)


Kufel jest wykonany z grubego i solidnego szkła, szczególnie dno. Całość jest gładka, pojemność kufla to około 670 ml, czyli standardowe piwo z pianką. Grawer wykonany został bez minimalnych błędów, szczegółowo. Każda litera, a także kotwica wykonana jest równiutko. Jeżeli chodzi o jakość grawera to od dłuższego czasu to od dłuższego czasu w użyciu jest kieliszek z grawerem. Był już wielokrotnie myty ręcznie oraz w zmywarce, a grawer pozostał nienaruszony. Tego samego spodziewam się po kuflu.


Jeżeli jeszcze nie macie prezentu dla drugiej połówki to na MyGiftDNA została utworzona specjalna zakładka na Walentynki, gdzie znajdziecie więcej personalizowanych prezentów.

Komentarze

  1. bardzo fajny pomysł. Tym bardziej jeżeli partner jest piwoszem, a jak lubi pić z kufla to już w ogóle super :D u Mnie byłby to fajny prezent do położenia na komodzie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mojemu zamówiłam kubek do herbaty :) Bo piwo smakuje mu tylko z butelki... ale te kufle są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też sobie taki zamówię dla siebie :P

      Usuń
  4. Mój Luby na szczęście nie pije piwa, taki prezent się nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kufel, aż z ciekawości sprawdzę co tam ciekawego znajduje się na tej stornie. :)
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda nie pamiętam kiedy ostatnio kupowaliśmy piwo ale mimo wszystko uważam taki kufel za dość ciekawy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki kufel to świetny pomysł na prezent, mój mąż już taki ma. Ma też taki z żelem chłodzącym, który utrzymuje piwo w odpowiednio zimnej temperaturze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: