Krówki reklamowe- dobry sposób na reklamę dla firm


Firmy coraz częściej wychodzą do ludzi i zacieśniają współpracę dodając gadżety. Krówki reklamowe to według mnie jeszcze lepszy sposób, słodycz w końcu kojarzy się z czymś przyjemnym ;) Prócz kompetencji, miłej obsługi i standardów, taki słodki akcent zawsze utkwi w pamięci.


D.H.R. Kontakt Sp. z o. o. oferuje krówki reklamowe z własnym nadrukiem. Możemy nanieść logo czy adres. Same krówki są miękkie, lekko ciągnące, tzw. "mordoklejki". Pięknie pachną śmietanką. W smaku są przyjemnie słodkie z nutą mleczną i toffi. 


W ofercie znajdziemy krówki okolicznościowe, krówki reklamowekrówki ślubne oraz opakowania na krówki. Takie krówki w opakowaniach- woreczkach to miły drobiazg przy talerzu, kiedy sadzamy gości np. na ślubie czy jako wizytówka- zamiast tradycyjnej, taka bardziej słodka, na której papierku mamy wszystko wypisane.

Komentarze

  1. Przesłodki pomysł! Z pewnością zdaje egzamin !

    OdpowiedzUsuń
  2. krówkę wezmę dużo chętniej niż wizytówkę:) mojej mamie mega smakowały te krówki

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie fajny sposób na reklamę :)
    Zawsze to można mieć taki "gadżet" ze swoim logo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie takie krówki reklamowe i zawsze dokładnie czytam reklamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie smakołyki :) Podoba mi się pomysł z spersonalizowanymi etykietami na krówkach przykładowo podczas urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają bardzo zachęcająco! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam ostatnio właśnie nad takimi firmówkami, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi apetytu na krówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie raz takie widziałam fajne są :) i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Często w paczkach mam takie krówki, jak dla mnie naprawdę fajny sposób na słodką reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotkałam się z krówkami gdy zamawiałam lakiery od Effective. Zaskoczyło mnie to ale pozytywnie :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super sprawa, słodki upominek wywoła uśmiech u każdego. O się również pomyśleć nad ładnym paczuszkami z logo, w swojej pracy często spotykam się z zamówieniami druku opakowań kartonowych właśnie na krówki lub inne promocyjne drobiazgi. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krówki dla firm to świetna reklama! Moja firma dzięki temu zyskała na popularności! Można je wykorzystać nie tylko dla firm, ale również jako upominek lub na wesele jako podziękowanie dla gości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Krówki to jest dla mnie jeden z najoryginalniejszych sposobów reklamy firmy, każdy z nas lubi słodycze. Pamiętam, gdy ja rozkręcałam swój mały biznes kosmetyczny zamówiłam balony z nadrukiem nazwy salonu kosmetycznego :) Koszt praktycznie ten sam co ulotki, ale efektywność większa. Polecam ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  15. To dobry i bardzo smaczny sposób na reklamę :) Każdy z nas lubi czasem zjeść "coś słodkiego" więc miło jest otrzymać taki prezent. Zwłaszcza fajne na jakichś eventach albo imprezach dla klientów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: