Recenzja: Klamry Linziclip midi i mini- średnia i małe- DLM


Długo szukałam klamer, które by nie szarpały włosów. Ostatnio miałam okazję poznać klamry Linziclip, których dystrybutorem jest DLM, jak się spisały?

Kilka słów od producenta:
Nowoczesne upięcia włosów tylko z oryginalnymi spinkami od LinziClip. Fantazyjny i modny design, wysokiej jakości wykonanie zapewnia duży sukces marce. Każda kobieta, która raz spróbuje tych spinek już nigdy nie zechce upinać włosów innymi akcesoriami. Świetna alternatywa dla gumek, które odgniatają i przyczyniają się do nadmiernego łamania suchych i zniszczonych włosów. Spinki LinziClip to świetne rozwiązanie dla każdej kobiety, która uwielbia modne upięcia włosów.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Średnia klamra LinziClip wpięte są na etykietkę kartonową, która ukaże nam krótką instrukcję obrazkową. Na odwrocie natomiast znajdziemy krótką informację w języku angielskim oraz kolejną instrukcję. Mniejsze natomiast mają ją tylko z tyłu.


Małe spinki do włosów Linziclip dostępne są po 3 sztuki. Zarówno duża jak i małe klamerki mają oryginalny design i pasują do każdego upięcia. Dostępne są w szerokiej gamie odcieni, ale i z różnymi wzorami. 


Ząbki są dość szeroko rozstawione, nie zamykają się do końca. Nie gniotą zatem włosów i nie ściskają ich nadmiernie. W łatwy sposób je założymy oraz ściągniemy. Przy tym włosy nie są narażone na łamanie.


Spinki i klamra nie zsuwają się z włosów, mocno się trzymają. Jakie upięcie stworzymy przy nich zależy tylko od nas i naszej wyobraźni. To świetna alternatywa dla gumek do włosów, które mogą szarpać włosy. A Linziclip również zepniemy kucyka czy warkocz.


Klamra i spinki super prezentują się na włosach. Z nimi nawet zwykły kucyk nabierze elegancji.


Jak dotąd chodziłam w rozpuszczonych włosach, ale od kiedy mam klamrę Linziclip to nie boję się, że włosy mi się poplączą czy przy ściąganiu klamry będą ciągnięte. Szybko upinam włosy do góry i gotowe.


Z klamrami i spinkami nie tylko upniemy szybko włosy, możemy się pokusić o coś bardziej modnego czy fantazyjnego. Przez cały dzień włosy wyglądają nienagannie, bo nic nie spada, a klamry trzymają się przez cały dzień tak samo.


Przykładowe upięcia możecie zobaczyć na stronie Linziclip:

Komentarze

  1. Lubię tego typu klamry :) Ogólnie rzadko noszę całkowicie rozpuszczone włosy, bo jest ich za dużo. Muszę przynajmniej trochę je spiąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często noszę, ale przekonałam się ostatnio do spinania ich :)

      Usuń
  2. Kiedyś nosiłam podobne ciągle.
    Jeszcze daawno, daawno temu ;)
    Teraz takich nie używam.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo często korzystałam z takich klamerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te klamry. Głównie sięga po nie moja siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety mam zbyt grube włosy na klamry :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. o! Coś dla mnie, lubię takie wygodne gadżety

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam krótkie włosy, więc nie dla mnie, ale ładne są :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: