Recenzja: Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03


Odżywienie włosów jest bardzo ważne, ale nie należy dbać tylko o nie, ale i o skórę włosów. Bionigree to kosmetyki trychologiczne, które odpowiednio spełniają swoją rolę.

Kilka słów od producenta:
Odżywka nawilżająca BIONIGREE BASIC_03 to trzeci kosmetyk trychologiczny linii BASIC (podstawowej linii kosmetyków naturalnych do pielęgnacji skóry głowy i włosów marki BIONIGREE). Ma działanie odżywcze, odbudowujące i intensywnie nawilżające skórę głowy i włosy. To specjalistyczny produkt kosmetyczny do użytku profilaktycznego i wspomagającego leczenie poważnych dolegliwości skóry głowy i włosów.
Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 to naturalny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów), o polskim pochodzeniu i działaniu nawilżającym. Przeznaczony jest do stosowania na wszystkich rodzajach skóry głowy i włosów.
Unikalna receptura i bogactwo naturalnych składników sprawiają, że jest to kosmetyk trychologiczny, który:
  • intensywnie odżywia, odbudowuje i nawilża zniszczoną zabiegami i nieprawidłową pielęgnacją strukturę skóry głowy,
  • wzmacnia włosy i cebulki włosowe,
  • chroni komórki macierzyste skóry głowy,
  • opóźnia proces starzenia komórek macierzystych skóry głowy i jego oznaki, 
  • zapobiega elektryzowaniu się włosów,
  • zapewnia właściwą ochronę przed szkodliwymi czynnikami.
Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 jest dostępna w poręcznej, wytrzymałej 200 ml plastikowej buteleczce z pompką ułatwiającą aplikację kosmetyku.


Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 to produkt przeznaczony do użytku zewnętrznego, do wszystkich rodzajów skóry głowy i włosów.

Może być stosowana przez osoby dorosłe zarówno:
1. w charakterze profilaktycznym w celu
  • przeciwdziałania suchości skóry głowy,
  • prawidłowego odżywienia skóry głowy,
  • wzmacniania włosów i cebulek włosowych,
  • ochrony komórek macierzystych skóry głowy,
  • zabezpieczenia skóry głowy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
2. w charakterze wspomagającym
  • leczenie m.in. takich dolegliwości jak: łuszczyca skóry głowy
  • odbudowę i odżywienie skóry głowy i włosy zniszczone zabiegami kosmetycznymi i nieprawidłową pielęgnacją
Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, dzięki czemu może być używany przez wegan.
Odżywka nie zawiera składników aktywnych przenikających do krwiobiegu, dzięki czemu jest bezpieczny również dla kobiet w ciąży.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Buteleczka posiada wygodną i higieniczną pompkę, dzięki czemu łatwo możemy zaaplikować produkt. Aplikator nie zacina się i nie psuje. Buteleczka jest wytrzymała i mocna, przeżyła u mnie upadek. Na etykietce znajdziemy najważniejsze informacje od producenta.
Odżywka ma postać płynną, pierwszy raz spotkałam się z kosmetykiem tego typu, który miałby taką konsystencję. Nie utrudnia to nałożenia kosmetyku, nie spływa od ze skóry głowy. Zapach jest bardzo ładny, apteczno-kosmetyczny z domieszką porzeczki. 
Kosmetyk używamy po myciu, aplikując go na 15 minut. Kosmetyk szybko się wchłania w skórę głowy, po chwili wywołuje przyjemne uczucie ciepła.


Produktu używam już od dłuższego czasu, jest on bardzo wydajny. Niewielka ilość pozwala na pokrycie skóry głowy. Po każdym użyciu włosy są ładnie odbite od skóry głowy. Skóra głowy jest nawilżona, bez przesuszeń i swędzenia. Po dłuższym stosowaniu można zauważyć, że włosy rosną mocniejsze, ale nie tylko... wydaje mi się, że skóra jest tak dobrze odżywiona, że rosną szybciej (u mnie o około pół centymetra więcej na miesiąc). Widoczne są również małe włoski, szczególnie przy linii czoła. Zapewne dzięki kofeinie w składzie i uczuciu ciepła, które zwiększa mikrokrążenie. Kiedy zmagamy się z drobnymi urazami skóry głowy to szybko odczujemy przyjemne i łagodzące działanie. Łuszczycy ze skóry głowy pozbyłam się dzięki Serum oczyszczającemu Bionigree. Odżywka podtrzymała skórę w idealnym stanie, bez zmian skórnych. Zauważalne jest także odświeżenie włosów, które wolniej się przetłuszczają. Odbite od nasady włosy lepiej się układają, są miękkie i wypielęgnowane. Zapach długo po zmyciu utrzymuje się na skórze głowy. Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 nie obciąża, łatwo się spłukuje. Dla mnie to kolejny hit firmy Bionigree :)

Komentarze

  1. miałam tą odżywkę:) i jeszcze serum

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam serum i szampon i chwaliłam sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nic nie miałam tej firmy, ale mam bardzo suche włosy, które potrzebują mega nawilżenia. Jestem ciekawa jak ta odżywka sprawdziłaby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej firmy ale Twój opis jest tak ciekawy i szczegółowy, że chętnie bym ją przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się także z serum oczyszczającym :)

      Usuń
  5. Miałam ją i byłam dumna z jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam serum i byłam zadowolona, w planach mam zamiar wypróbować to nowe serum, szampon i odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę nie nakładać odżywki na skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kosmetyk trychologiczny specjalnie przeznaczony do skóry głowy;)

      Usuń
  8. Nie jest zła ta odżywka, ale wolę serum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny produkt.https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/10/pl-hydrozelowe-patki-pod-oczy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie poszukuję jakieś skutecznej odżywki przeciw wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz ją widzę :D muszę się zainteresować nią bliżej

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi naprawdę zachęcająco :) Zwłaszcza przyspieszony porost włosów mnie zachęca :) Muszę się tym produktem zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wypróbowałabym tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszukuję czegoś na łupież i podrażnienia skóry głowy. Jestem na blogu po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni. Dodaję do obserwowanych oczywiście.;)
    Pozdrawiam,
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: