Recenzja: Monogram 2 - Zestaw z portfelem- prezent dla taty


Z My Gift Dna możemy w przyjemny sposób obdarować bliską osobę. W końcu nie ma nic milszego niż spersonalizowany prezent :)

Kilka słów od producenta:
  • Trzyczęściowy zestaw prezentowy w eleganckim pudełku.

  • Niesamowity grawer wykonany techniką laserową.

  • Możliwa dedykacja na pudełku.


Proste rozwiązania są piękne! Doskonale potwierdza tę prawdę zestaw z portfelem z wygrawerowanym monogramem. Wkomponuj w niego dowolną wybraną przez ciebie literkę!

Wykonanie

Piękny zestaw upominkowy składający się z 4 elementów: portfela, breloka na klucze, metalowego długopisu oraz pudełka.
Całość wykonana jest z ekoskóry oraz metalu. Zestaw w kolorze brązowym.
Portfel posiada 2 przegródki na banknoty, kieszeń na bilon oraz liczne dodatkowe przegródki np. na karty kredytowe.
Każdy z elementów zestawu jest grawerowany. Na pudełku może zostać wygrawerowana krótka dedykacja dla odbiorcy prezentu.



Grawer

Grawer na każdym elemencie zestawy wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych.
Dysponujemy laserem najlepszej w Europie firmy Trotec Laser. Grawer laserowy pozwala na osiągnięcie dokładności rzędu setnych części milimetra, dzięki czemu zestaw wygląda niesamowicie!
Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszony i bardzo dobrze widoczny.


Więcej informacji:


Moja opinia:
Zestaw z portfelem Monogram 2 to cztery eleganckie elementy dla bliskiego mężczyzny- ojca, dziadka, partnera. Ładne czarne pudełeczko, na którym możemy umieścić dedykację dla odbiorcy. Całość estetycznie wykonana, nie potrzebuje dodatkowego opakowania. W środku ładna wyściółka, podoba mi się, że firma dba o każdy detal. 
W środku znajdziemy portfel, brelok i długopis. Każdy element został spersonalizowany. 


Portfel jest typowo męski, na nim została wygrawerowana pierwsza litera imienia ozdobną czcionką. W środku znajdziemy dwie przegródki na banknoty i zamykaną kieszonkę na bilon. Liczne przegródki mogą posłużyć na karty czy dokumenty.


Całość w odcieniu brązowym, wykonana z ekoskóry. Portfel jest wykonany porządnie, szwy nie puszczają, nic się nie przeciera. Produkt jest starannie zrobiony oraz mocny. Wytrzyma bardzo długo.


Brelok to również ekoskóra w połączeniu z posrebrzanym metalem. Trzyma mocno klucze i nie puszcza. Na nim wygrawerowane jest całe imię. 


Długopis uniwersalny, w srebrnym odcieniu. W każdej chwili możemy zmienić wkład. Otulony został ekoskórą, na której mamy grawer imienia. Skóra nie zsuwa się, a szew nie pęka. 


Grawery są piękne, już od jakiegoś czasu produkty są w użyciu i cały czas są widoczne, bez przetarć czy śladów użytkowania.
Prezenty personalizowane to fajna opcja, aby pokazać drugiej osobie, że jest dla nas ważna. Personalizacja nadaje wyjątkowości upominkowi.

Komentarze

  1. Ale świetne!! Na pewno zamówię dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Personalizowane prezenty ostatnio stały się modne :)

      Usuń
  2. Świetna opcja! W ubiegłym roku szukałam portfela dla taty na Święta, ale nic godnego uwagi nie znalazłam. W tym roku chyba mam z głowy, przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo, ale to bardzo mi się on podoba.
    Przyznam szczerze, że rewelacja! Ach, jaki piękny.
    A grawer jest unikatowy... Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw :) Taki prezent na pewno zachwyci każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spersonalizowane prezenty :) dla mnie są świetne i często takie Zamawiam w różnej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, klasyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na Dzień Ojca lub zbliżające się już święta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*


    Kochana super prezent ;-) Podoba mi się ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wykonanie. Na prezent cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. takiie prezenty to rewelacyjne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny prezent Zapraszam na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny prezent. Również bardzo podoba się mi to że zrobiłaś grawer na pudełeczku. Jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: