Recenzja: Na oczy- Humavit- Właściwości borówki czernicy


Dzisiaj troszkę o właściwościach zdrowotnych borówki czernicy, którą znajdziemy w suplemencie Humavit marki Varia.

Kilka słów od producenta:
Produkt zawiera ekstrakt z owoców borówki czernicy (Vaccinum myrtillus), luteinę i witaminę A. Borówka pomaga chronić zdrowie oczu; wspomaga utrzymanie prawidłowego krążenia ocznego i ostrości widzenia; działa przeciwoksydacyjnie. Antocyjanozydy borówki pomagają utrzymać prawidłowe działanie siatkówki oka i zdrowe, elastyczne naczynia kapilarne. Witamina A pomaga w utrzymaniu prawidłowego widzenia.
Więcej informacji:

Moja opinia:
Sumplement zamknięty jest w słoiczku. Etykietka przekaże nam kilka najważniejszych informacji. 
Zalecane spożycie to jedna kapsułka dziennie. Kapsułki są standardowych rozmiarów oraz łatwe do przełknięcia. 


Borówka czernica ma istotny wpływ na zaburzenia wzroku, poprawia także widzenie nocne. W badaniach podawanie wyciągu z czernicy spowodowało hamowanie rozwoju zmian katarakty i jaskry, a nawet obserwowano zmniejszenie zmętnienia rogówki.
Borówka czernica to również panaceum na krążenie obwodowe - u osób z zaburzeniami krążenia żylnego. Znane jest także hamowanie powstawania wrzodów żołądka i dwunastnicy. 
Karoten zapewnia dobre funkcjonowanie wzroku, szczególnie o zmierzchu. Luteina to nasz naturalny filtr chroniący oko przed promieniowaniem UVA i UVB. 


Komentarze

  1. Produkt wydaję się bardzo fajny, ale ja cenie sobie zdrowie i unikam wszelakich tabletek wspomagających. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może warto, abym łykała - mam w końcu dość sporą wadę wzroku (-3,5)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam kiedyś, że borówki dobrze wpływają na narząd wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się jak najrzadziej sięgać po suplementy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, ale ja nie używam suplementów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydało by mi się takie cudeńko :) Zajadałam się w tym roku boróweczkami, ale wiadomo starczyło tylko na jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi ich ostatnio brakuje, nie mogę ich nigdzie znaleźć ;/

      Usuń
  7. Suplement nie jest jakiś szczególnie drogi, a może zrobić wiele dobrego dla ludzkich oczu, chociażby podtrzymując stan zdrowia naszych oczu. Chętnie kupiłabym je dla mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wiadomo, że trzeba przyjmować dłuższy czas ;)

      Usuń
  8. muszę zakupić sobie coś na oczy, ale najpierw odwiedzę okulistę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę sobie kupić jakieś suplementy na oczy, ale najpierw odwiedzę okulistę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z takim suplementem :) nie wiem czy bym odważyła się brać:ap

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam teraz spory problem z oczami ale mój żołądek na chwilę obecną nie przyjmie żadnego suplementu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością borówka działa świetnie na oczy ze względu właśnie na antocyjany, więc specyfik świetny dla tych, którzy maja nieco ubogą dietą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się mi, że bardzo by się mi spodobał.
    Nie ukrywam, że ta firma nie jest mi obca.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że są suplementy na oczy! :O Na pewno się za nim rozejrzę, mam pogłebiającą się wadę wzroku i astygmatyzm, na pewno nie zaszkodzi się wspomóc!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: