Recenzja: 100% Naturalne mydło hipoalergiczne


Przetestowałam jedno z mydełek, które otrzymałam w ramach współpracy z Fabryką Natury, a dokładniej 100% Naturalne mydło hipoalergiczne :)

Kilka słów od producenta: Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry, wręcz zalecane do skóry wrażliwej oraz dla osób ze skłonnością do alergii skórnych. Produkowane według tradycyjnej receptury z najwyższej jakości naturalnych surowców. Idealne do codziennej pielęgnacji skóry.
Wyprodukowane na bazie naturalnych składników. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień. Doskonałe również do prania. Nie zawiera dodatków chemicznych; konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych oraz barwiących.

Moja opinia: Dotychczas używałam mydła w płynie i podchodziłam sceptycznie do mydeł w kostce. A tu miłe zaskoczenie! :) Mydełko zamknięte jest w tekturowym pudełeczku z okienkiem. Delikatna oprawa przyciąga wzrok. Zapach jest bardzo miły, typowo mydlany. Przypomina szare mydło, ale zapach tego mydełka jest delikatniejszy. Jest 100% naturalne, więc nie pachnie żadną chemią. Mydełko nie powoduje żadnych podrażnień. Nawet najwrażliwsza skóra po użyciu tego mydełka pozostaje bez podrażnienia. Świetnie się pieni. Dobrze także myje i oczyszcza skórę. Nie wysusza, po użyciu skóra jest cały czas miękka i gładka. Co więcej- mydełko pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną. 

Moja ocena: 6/6

Polecam! :)

Komentarze

Popularne posty: