Recenzja: Avon Naturals Herbal 20+, Dog Rose & Aloe Toner (Odświeżająco - nawilżający tonik do twarzy Dzika róża i aloes)


Kilka słów od producenta: Odkryj naturalny program pielęgnacyjny, który czerpie swą moc z najcenniejszych ziół, by sprostać potrzebom twojej skóry. Linia 20+ nawilżająco-matująca z dziką różą i aloesem. 
Tonik do twarzy matuje, nawilża i usuwa resztki zanieczyszczeń z twojej skóry.
Zwilż płatek kosmetyczny i przetrzyj skórę twarzy i szyi rano i wieczorem



Moja opinia: Tonik bezbarwny, Zapach ładny delikatny, niestety z nutą alkoholową. 
Tonik całkiem dobrze się sprawuje. 
Ładnie matuje, nie zatyka porów. 
Oczyszcza naszą twarz, czuć delikatny chłód przy przecieraniu twarzy płatkiem kosmetycznym z tonikiem :)
Nie pozostawia lepkiej warstwy po aplikacji.
Cera jest przyjemnie gładka po użyciu. 
Minusem jest alkohol w składzie. U mnie tonik dobrze się sprawuje i nawet "cudowny składnik"- alkohol- nie przesusza mojej twarzy. Nie polecałabym jednak go osobom o wrażliwej i suchej skórze.
Kupiłam go w cenie promocyjnej po 3,99zł. 
Czy jestem zadowolona?
Średnio. Tonik w cenie promocyjnej warty tego grosza, jednak nie wywołuje efektu "wow" ;)
Plus za wydajność.

Moja ocena: 4/6

Komentarze

Popularne posty: