Warsztaty Mamo to ja


Wczoraj w Bydgoszczy odbywały się warsztaty Mamo to ja. 
Powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś innego, ale i tak było miło :)
W zasadzie nie nauczyłam się niczego nowego, ale i tak warto było iść, tym bardziej że warsztaty są darmowe.
Po warsztatach każda uczestniczka dostawała upominek.
W reklamówce znalazłam:
- próbki Biały Jeleń/Dzidziuś
- próbki Mustela
- próbki mleka modyfikowanego Enfamil
- próbki wkładek laktacyjnych
- smoczek Tommee Tippee przeznaczony dla dzieci 0-3m
- plakietkę do samochodu informującą o dziecku w samochodzie
- Kupon na kosmetyki Mustela -20%
- kupon Tommee Tippee uprawniający do odbioru darmowej butelki 150ml
- bajkę na DVD "Latająca Maszyna"
- archiwalny numer Mamo to ja
oraz ulotki partnerów programu.

Przed Warsztatami rozdawana była także woda Mama i ja oraz kanapki Wasa.
W trakcie trwania warsztatów organizowali też konkurs.
Udało mi się zdobyć mleko modyfikowane Enfamil.

Jeżeli jesteście zainteresowane warsztatami to zapraszam na stronę. 
Sprawdźcie, czy i w Waszym mieście organizowane są warsztaty :)
Zapraszają nie tylko mamy w ciąży lub z dziećmi do 12 miesiąca życia, ale także osoby zainteresowane warsztatami- jak ja :)

Komentarze

Popularne posty: