Recenzja: Kawa Czekolada- One more cup + kod rabatowy 25%


Macie ochotę na odrobinę słodkości, która ma tylko 9 kalorii? One more cup ma na to kawowy sposób :)

Kilka słów od producenta:
Kawa "Czekolada" - gęsty, nasycony napój, który, podobnie jak gęsta gorąca czekolada, ma owijający i ogrzewający smak. Takie.idealne połączenie smaku i aromatu podaruje rzeźwość i dobry humor na cały dzień. Ta kawa to idealny napój podczas diety. Bo, próbując go, cieszysz się nie tylko smakiem kawy, ale i nutami ulubionej czekolady - a wszystko to bez szkody dla sylwetki. Filiżanka kawy bez cukru i mleka zawiera tylko 9 kalorii, a kofeina zawarta w tym orzeźwiającym napoju, pobudza procesy metaboliczne w organizmie i wspomaga odchudzaniu. A dla łasuchów doskonałym uzupełnieniem do tej kawy będzie czekoladowa trufla.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie przypomina mi jakąś najwyższej jakości czekoladę- może właśnie dlatego, że to ona na nim widnieje. Czarno- złotawe pudełeczko prezentuje się bardzo elegancko. 
W środku znajdziemy typowe opakowanie dla kaw- czarną torebeczkę, przez którą już delikatnie czuć przyjemny zapach.


Kawa ma piękny zapach. Aromat kawy został został zdominowany przez czekoladową nutę czekolady deserowej, intensywnej w kakao z lekką nutą słodyczy. 
Kawa ma przyjemną, aksamitną piankę, jest lekko gęsta. W smaku zrównoważona, soczysta. To smak najlepszej gorzkiej czekolady, lekko słodkiej. Smakuje jak gorąca czekolada. Nie ma w niej ani krzty goryczki czy kwaskowości. Pozostawia lekko dymny i ziemisty posmak zmieszany z czekoladą. Kawa Czekolada to pyszna propozycja- kawa i podwieczorek w jednym ;)


Smak powinien przypaść do gustu każdemu łasuchowi czekolady oraz koneserowi kawy. To aromat, który cieszy podniebienie o lekko kremowej konsystencji. Po południu tworzy przyjemną ucztę dla naszych zmysłów, która zachwycie każdego.


Wyśmienite połączenie dwóch ulubionych smaków - doskonałej kawy i lekko słodkiej czekolady na długo zapada w pamięci i pozwala cieszyć się uciekającą chwilą. Przypomina, że czasami trzeba odsapnąć i cieszyć się z drobnych chwil, czerpać uśmiech z każdej chwili.

Przypominam, że po wpisaniu kodu TESTTEA otrzymacie 25% rabatu na cały koszyk :)

Zapraszam na:

Komentarze

  1. Kusisz tymi kawami :) Co róż jakiś nowy smak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo zachęcająco, muszę kiedyś spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaaam pychotka i tylko 9 kcal <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna zachęcająca wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, smakowałaby mi... polis niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi zrobiłaś ochoty na kawę :D Bardzo chciałabym wypróbować ten smak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała tą kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo ci pikawa wysiądzie jak tyle kaw będziesz pić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się "wybrać" do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapach kawy, za to bardzo nie lubię jej smaku

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czekoladę, ale kawy nie piję. Za to mój chłopak z chęcią by się pewnie skusił na taką czekoladową kawkę.

    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię kawy więc pewnie by mi nie smakowało ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat za kawą nie przepadam i chyba jestem jedyną mi znaną osobą z takimi preferencjami, ale kawa ma dużo, bardzo dużo właściwości odżywczych i warto na nią postawić. A czym lepsza w smaku tym lepiej i smaczniej się ją pije nie tylko rano.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem maniaczką kawy, więc muszę koniecznie wypróbować powyższego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: