Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

czwartek, 20 kwietnia 2017

Recenzja: Paletka do konturowania twarzy 4w1- Puder matujący, bronzer o matowym wykończeniu, róż do policzków i rozświetlacz- Smart Girls Get More


Konturowanie twarzy i paletki stają się coraz bardziej popularne. Smart Girls Get More wprowadziło swoją- bronzer, puder matujący, róż i rozświetlacz w jednym :)

Kilka słów od producenta:
Konturowanie to technika makijażu polegająca na definiowaniu twarzy poprzez cieniowanie, rozświetlenie, rzeźbienie światłem i cieniem tych cech twarzy, które chcemy uwypuklić, przy równoczesnym minimalizowaniu tych, które chcemy ukryć. Produkty zawarte w paletce mogą być wykorzystane do strobingu, jako pojedyncze produkty lub do pełnego makijażu- w zależności od potrzeb chwili. Każdy z 4 elementów paletki może być używany z pozostałymi lub pojedynczo. Produkty w paletce zawierają puder z bambusa o działaniu matującym, przeciwzapalnym, regulującym działanie gruczołów łojowych, nazywany przez niektórych jedwabiem bambusowym. Wszystkie produkty składowe paletki mogą być też używane do makijażu oczu.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Paletka to dobry sposób, aby mieć wszystkie elementy do konturowania w jednym miejscu. Nie musimy dokupować poszczególnych elementów. 
Paletka jest okrągła, trochę większa niż puder. W środku znajdziemy wszystko, co potrzebne do wykonturowania buzi- puder matujący, bronzer, rozświetlacz oraz róż. Puder i bronzer możemy używać zamiennie- w dzień jaśniejszy, wieczorami ciemniejszy albo wybrać ten, który bardziej pasuje do naszej cery. Paletki są dostępne w dwóch wariantach.


Najlepiej nakłada mi się produkt miękkimi, ale dość gęstymi pędzelkami. Wtedy kosmetyki w paletce nie pylą. Z tyłu zostało krótko opisane co i gdzie nakładać- krótka informacja, ale podpowiedź duża jeżeli jeszcze nie mieliśmy okazji konturować. Paletka ładnie stapia się ze skórą. Róż uwydatnia kości policzkowe, natomiast rozświetlacz ładnie rozjaśnia twarz, a bronzer podkreśla rysy twarzy. Możemy łatwo wymodelować nos i stworzyć idealną linię żuchwy.


W kilku prostych krokach możemy nadać twarzy wyraz jaki chcemy. Jako, że to paletka to możemy ją zawsze wrzucić do torebki, a i tam nie zajmuje dużo miejsca. Pigmentacja jest bardzo dobra, dopasowuje się do karnacji. Lekka formuła kryje niedoskonałości i zapewnia matowe, ale nie tępe wykończenie. 


Produktu możemy również używać do makijażu oczu. Podbite bazą potrafią ozdobić nasze oko na wiele godzin. 

42 komentarze:

  1. Warto mieć pod ręką taki produkt do konturowania.
    Ja mam z innej firmy i noszę w kosmetyczce. Wygoda mieć taką paletkę pod ręką.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten chłodny odcień bronzera, ale róż jest stanowczo zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż można dozować według upodobań ;)

      Usuń
  3. Mam coś podobnego tylko w trio z rozświetlaczem 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień różu troche nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma i tak srednio mi przypasował, ale inne ich kosmetyki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż nie dla mnie, ale pozostałe kolorki bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obawiałabym się intensywności różu, ale bronzery wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nałożyć troszkę na pędzelek :)

      Usuń
  8. Ze mnie taki len ze malo kiedy bawie sie w konturowanie :D mialam chyba paletke z lovely o ile doze pamietam ale byłam średnio zadowolona przez co malo kiedy siegalam tez . Moze ta przupadla by mi do gustu) za rozem nie przepadam ale reszta mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie moja tonacja kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa paletka, nie miałam jeszcze nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna ta paleta do konturowania, nigdy nie używałam ale chyba zakupię :)

    Ps.obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie prezentuje się ta paletka do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kolory bardziej pasowałyby do koloru mojej cery niż te z palety do strobingu od Wibo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej paletki, o której mówisz :(

      Usuń
  14. Nie znam tej paletki. Używam z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)