Recenzja: Natural Light - podkład mineralny Rhea w kremie babassu- Rhea


Jak dotąd używałam tylko minerałków sypkich, nakłada się je chwilę dłużej niż zwykły podkład, ale efekt jest warty tych kilku chwil. Jest jednak dobra alternatywa dla sypkich minerałów- podkład Rhea.

Kilka słów od producenta:
Podkłady w kremie łączą wszelkie zalety podkładów mineralnych w proszku, z łatwością nakładania oraz pielęgnacją jaką oferuje masło babassu.
Kolor: Natural Light - Podkład do cery jasnej i średnio jasnej, w neutralnym odcieniu beżu. Kolor jest identyczny jak kolor podkładu sypkiego Natural Light.
Podkłady w kremie składają się wyłącznie z naturalnych pigmentów mineralnych z dodatkiem masła babassu. Podkład ten ma postać bardzo gęstego kremu, który rozpływa się pod wpływem ciepła skóry. Można go nakładać palcami lub gąbeczką. Jest to produkt pośredni pomiędzy podkładem w proszku a podkładem w olejku. Jest bardziej odżywczy i łatwiej się go nakłada niż podkład sypki, ale nie jest tak natłuszczający jak podkład w olejku. Podkład jest bardzo kryjący i matowy. Osoby o bardzo tłustej cerze będą mogły używać tego podkładu zamiast kremu nawilżającego, dzięki właściwościom pielęgnującym masła babassu.


Więcej informacji:


Moja opinia:
Podkład zamknięty w standardowym opakowaniu dla minerałków, ale niestandardowym dla podkładów płynnych czy półpłynnych. Słoiczek jest przezroczysty, widzimy zatem już odcień. Na odwrocie znajdziemy kilka najważniejszych informacji. W środku mamy małą gąbeczkę idealną do nakładania podkładu.
Wybrałam sobie odcień natural light, który nada się do cery jasnej i średnio jasnej. Zapachu nie wyczuwam. Podkład ma konsystencję stałą, bardzo odżywczą. To postać kremu, który delikatnie rozpływa się pod wpływem ciepła skóry i staje się płynny jak zwykły podkład.


Zacznę od gąbeczki- jest ona mięciutka, nie chłonie nadmiernie podkładu zatem bardzo łatwo nałożymy podkład. Natural Light - podkład mineralny Rhea w kremie babassu jest mega wydajny, stosuję go od 4 miesięcy (stąd długi czas testów), a dopiero dobijam do dna. Do pokrycia całej buźki wystarczy niewielka ilość produktu. Mam cerę mieszaną i obawiałam się, że zawarte w składzie masło babassu będzie podkręcało świecenie skóry. Do tego podkład ma bardzo odżywczą konsystencję. Jednak nie zawiodłam się na tym minerałku.


Twarz po podkładzie nie świeci się. Jest zmatowiona, a wszelkie niedoskonałości są ładnie zakryte. Nie da się się ukryć, że skóra od razu zyskuje na ładnym wyglądzie i jest wygładzona. Podkład kryje ewentualne wypryski i zaskórniki, a także zaczerwienienia. Daje skórze ładne matowe wykończenie, ale ze zdrowym blaskiem. To niezwykle naturalny efekt, który utrzymuje się cały dzień.


Nie ma żadnej trudności w równomiernym rozprowadzeniu. Wygląd jest na prawdę naturalny, a cera bez skazy. Kosmetyk jest lekki i przyjemny. Skóra podczas używania podkładu mineralnego wygląda zdrowiej, powstaje mniej zaskórników czy wyprysków. Kiedy borykamy się z podrażnieniem cery to podkład mineralny działa lekko gojąco i łagodząco. Ten dodatkowo działa nawilżająco na skórę. Dla mnie jest to produkt idealny- lekki i nieprzeciążający.

Komentarze

  1. Pierwszy raz go w sumie widzę - ciekawa forma aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, ostatnio zrezygnowałam z podkładów mineralnych, ale na pewno do nich wrócę. Zapamiętam ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawił ten krem może kiedyś go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW fajny produkt, ale niestety ja tego typu kosmetyków nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała podkładu w takiej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie widziałam, ale jak skończą mi się zapasy to się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsystencja wygląda bardzo ciekawie. Mam podkład mineralny, ale w formie sypkiego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta forma podkładu, może być całkiem przyjemna w użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przyjemna jest, no i szybciej się nakłada :)

      Usuń
  9. OOO widzę,że warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie kupowałam tego typu podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na skórze :) zaciekawił mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poważnie zastanawiam się nad zakupem podkładu mineralnego. Chyba testowałaś też inne. Może mogłabyś podać swojego ulubieńca? :) Ewentualnie zrobić jakąś "bitwę podkładów (pudrów) mineralnych" :D :D
    Pozdrowionka cieplutkie! Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O prosze! Jak sie okazuje kolejny fajny produkt , o korym do tej pory nie mialam pojecia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też muszę wypróbować ten produkt. Mam nadzieję, że spełni moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mineralne kosmetyki są bardzo dobre, ale czasem cena jak dla mnie zbyt wysoka. Piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: