Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

środa, 12 kwietnia 2017

Recenzja: Vatika Szampon do włosów Słodkie migdały- Dabur


Dzisiaj zapraszam na słodkie migdały w szamponowym wydaniu od Dabur :)

Kilka słów od producenta:
Szampon do włosów Słodkie migdały ( włosy suche i matowe)
Zawiera migdały, Yoghurt, miód oraz henne. Unikalna receptura szamponu powoduje że włosy są odżywione i dokładnie i bardzo intensywnie nawilżone przez co wyglądają zdrowo, są błyszczące i aksamitne w dotyku.
Najlepsze rezultaty osiągniecie Państwo stosując szampon wraz z olejem do włosów Dabur Vatika Almond.
Tylko do użytku zewnętrznego.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Produkt znajduje się w takim samym opakowaniu jak szampon oliwkowy. Ma tylko inny kolor koreczka oraz etykietkę. Kosmetyk zamykany jest na tzw. "klik".
Szampon jest perłowy w odcieniu lekko pomarańczowym.To co cechuje produkty Vatika to bardzo ładne zapachy. I tu nie zawiodłam się na nim. Szampon jest gęsty, ładnie się pieni, jest bardzo wydajny.


Z działania jestem ponownie bardzo zadowolona. Włoski podczas mycia nie plączą się, między myciem, a nałożeniem odżywki możemy je swobodnie rozczesać. Vatika szampon do włosów Słodkie migdały ładnie nabłyszcza i zmiękcza włosy już podczas mycia, sprawia że są aksamitne w dotyku.


Zmyjemy nim z włosów i środki stylizacyjne, i olej. Skóra głowy jest oczyszczona i nawilżona, tak samo jak włosy na całej długości. Wraz z olejami Vatika i kremem możemy uzyskać ładnie odżywione włosy.

22 komentarze:

  1. Wszystkie ich produkty do włosów są super! Szampony mają naprawdę świetne! Miałam inny wariant akurat, ale okazał się dla moich włosów bardzo dobry.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo z nimi polubiłam i za szybko się nie rozstanę :)

      Usuń
  2. Miałam z tej serii odżywkę i była super

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie i chetnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niebawem będą recenzje ich produktów ;P ale szczerze mówiąc marka taką sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie migdały bardzo lubią moje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że radzi sobie nawet z olejami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vatika ma bardzo fajne produkty do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie stosowałam, ale lubię produkty pielęgnacyjne więc może kiedyś coś wpadnie mi w ręce z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)