Recenzja: Olej z rokitnika- Kosmed


Ostatnio jakoś zaniedbałam olejowanie włosów. Dopiero kiedy poznałam olej z rokitnika Kosmed wróciłam do systematycznego odżywiania włosów :)

Kilka słów od producenta:
Olej z rokitnika 100% naturalny
Naturalna pielęgnacja
Twarz - Ciało - Włosy
Odżywia - Nawilża - Regeneruje
Olej z rokitnika, tłoczony na zimno, to cenny surowiec stosowany w pielęgnacji skóry twarzy, ciała oraz włosów. Olej ten charakteryzuje się unikalnym składem kwasów tłuszczowych, karotenoidów, witamin, antyoksydantów i polifenoli. Ze względu na swoje właściwości i całkowitą naturalność wykorzystywany jest min. po zabiegach laserowych i chemicznym złuszczaniu naskórka.
Twarz: 
Odżywia, nawilża i regeneruje
Działa przeciwzmarszczkowo i antyoksydacyjnie
Regularnie stosowany poprawia koloryt skóry nadając jej brzoskwiniowo-złocisty odcień
Polecany w pielęgnacji cery dojrzałej, ze zmarszczkami, wymagającej regeneracji
Dodany do kremu zwiększa jego właściwości odżywcze


Ciało:
Intensywnie nawilża i odżywia skórę wymagającą szybkiej regeneracji i ukojenia
Skutecznie zapobiega powstawaniu rozstępów
Poprawia wygląd blizn
Dostarcza skórze witamin
Działa kojąco na uszkodzenia naskórka wszystkich partii ciała
Doskonale odnawia skórę zniszczoną, przesuszoną i złuszczającą się
Włosy:
Intensywnie pielęgnuje
Poprawia kondycję włosów, a także dodaje im połysku

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie minimalistyczne z najważniejszymi informacjami od producenta. W środku umieszczona została buteleczka z ciemnego szkła, która chroni olej przed dostępem światła. Wygodną formę aplikacji zapewnia pipetka- możemy dozować produkt jak chcemy. 
Zaskoczył mnie odcień produktu. Przyzwyczajona jestem do tego, że oleje mają typowy odcień- żółto- słomkowy. Olej z rokitnika ma kolor pomarańczowo- brunatny. Zapachu nie wyczuwam. 


Najbardziej intrygowało mnie użycie oleju na włosy. Do olejowania najlepiej użyć kilku kropli bądź wymieszać go z maską, co skutkuje pięknym połyskiem. Wpływa na elastyczność włosów, zabezpiecza końcówki, które się nie rozdwajają. Dobrze dodać także kilka kropli do maseczki do włosów czy maseczek z glinki lub wcierki, gdyż rokitnik stymuluje porost włosów. Baby hair nie zauważyłam, ale włosy rosną szybciej.


Dobrą opcją jest również dodanie kilkunastu kropli do kremu do twarzy. Kosmetyk zyskuje na właściwościach pielęgnacyjnych- nawilża, odżywia i regeneruje. Suche skórki na około ust znikają w mgnieniu oka. Widoczne jest wygładzenie. Do tego taki krem używany pod podkład ładnie wyrównuje koloryt skóry, nadaje przyjemnego zdrowego odcienia i blasku. Wszystko za sprawą dużej dawki beta-karotenu.


Dodawany do balsamu również nadaje ładnego kolorytu. Olej koi rozdrażnioną i kapryśną skórę, sprzyja nawilżeniu jej i wygładzeniu. Olej z rokitnika Kosmed nawilża skórę, wygładza ją i zmiękcza. Na zmiany łuszczycowe polecam stosować czysty olej. Co prawda należy liczyć się z lekkim zabarwieniem skóry, ale schodzi ono po pierwszym myciu. Także minus jest niewielki ;) Produkt działa podobno kojąco w przypadku oparzeń, odmrożeń, odleżyn, grzybicy. Na całe szczęście nie miałam okazji pod tymi kątami go próbować :) 

Komentarze

  1. Miałam krem na bazie rokietnica o ile działanie fajne to z żółto pomarańczowej skóry już nie byłam zadowolona :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny olejek, miałam okazję go stosować

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam tego oleju, ale może kiedyś z czystej ciekawości go przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sprawdzę jak się spisze na moich włosach :)Mam nadzieję, że ładnie je nawilży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę ileż dobra czyni ten olej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę wspaniała propozycja.
    Bardzo mi się podoba ten olej.
    Działa tak, jak lubię! :)
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie rokitnik, zwlaszcza syrop z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie mogę sie przekonać do stosowania olejków na włosy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: