Recenzja: Sztuczne różyczki dla romantycznych duszy- ShipGratis


Lubię takie drobne dodatki, które możemy zastosować wszędzie, dlatego skusiłam się na różyczki od ShipGratis :)

Kilka słów od producenta:
Komplet 50 sztuk sztucznych różyczek stworzy romantyczną atmosferę. Można je włożyć do koszyczka, szklanych pojemniczków, wykorzystać je do dekoracji weselnych, walentynkowych itp. Wykorzystaj swojej wyobraźni. Wybierać można z wielu kolorów.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Jak widać opakowanie jest zwyczajne, przezroczyste. Na początku myślałam, że tych różyczek jest może ze 20. Jest ich jednak 50.
Różyczki są jak dla mnie idealnego rozmiaru- ich rozmiar to około 2 cm na 2,5 cm. Na tę chwilę wybierać możemy spośród siedmiu kolorów: miętowy, kremowo biały, pomarańczowo- łososiowy, jasno różowy, fioletowy, ciemno różowy, biały oraz żółty- pełna gama kolorystyczna.


Różyczek możemy użyć na wiele sposobów. To nie tylko przedmioty dla romantycznych dusz, ale i różyczki mogą fajnie zdobić. Możemy je wrzucić luźno do koszyczka czy wazonu. Wykorzystać do jakiegoś rękodzieła czy stroików.


Kwiatuszki możemy włożyć w kwiatki, trawkę czy w doniczkę. Tylko nie na zewnątrz, bo kwiatuszki są leciutkie, materiał z jakiego zostały zrobione przypominają lekką piankę.


W mniejsze szkiełko wsypałam lawendę suszoną i na górę położyłam jedną różyczkę. Kwiatki możemy także luźno położyć w łazience czy kuchni, na półce czy komodzie.
Blogerkom mogą służyć również pod zdjęcia;)


Gdzie ich użyjemy zależy tylko od nas i naszej inwencji ;)

Komentarze

  1. A wiesz że fajne? Sama myślałam o zakupie czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne różyczki :) Pasowałyby mi do zdjęć, no i dekoracji mieszkanka również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takie różyczki to można sobie pozwolić.
    Naprawdę fajne.
    A jak ładnie wyglądają.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te różyczki, podoba mi się kolor :) Mnie przypominają różyczki na tortach albo małe mydełka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne.Ja od dawna szukam takich różyczek.
    Ja myślałam żeby kupić sobie czerwone albo ciemno różowe.
    Skorzystam z linku u CB.
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie urocze, przydały by mi się takie do moich robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał ale śliczne już je widzę w moim salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te różyczki, fantastyczny pomysł na przystrojenie mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zastosowania :) efekt dekoracyjny bardzo fajny, zaczęłam sobie przeglądać bo mają inne ciekawe interesujące "gadżety" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te różyczki i mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach która z nas nie lubi takich pierdółek ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują, też uwielbiam takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są fantastyczne i ten kolor!! Przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet fajne :) musiałabym realnie zobaczyć jak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: