Recenzja: Piling wygładzający ARTISTRY™- Amway


Peeling to podstawa pielęgnacji, lubię jak nie tylko oczyszcza, ale i ma dodatkowe działanie, jak ten z Amway.

Kilka słów od producenta:
Dzięki łagodniej formule może być stosowany codziennie. Charakteryzuje się jednak dość intensywnym działaniem, dzięki czemu skutecznie poprawia kondycję skóry, dając efekt zmiękczenia i wygładzenia.
Działanie
  • Kremowy preparat złuszczający o formule niewysuszającej skóry.
  • Odpowiedni dla wszystkich typów skóry (tłustej, suchej i mieszanej).
  • Zawiera granulki jojoby o działaniu delikatnie złuszczającym skórę.
  • Złuszcza skórę bez efektu przesuszenia, poprawiając jej strukturę i tonację.
  • Nadaje skórze ładny koloryt i promienny wygląd.
  • Stanowi doskonałe uzupełnienie codziennego programu pielęgnacji ARTISTRY.

Zalety
ARTISTRY Piling wygładzający zawiera naturalne składniki, w tym olej z kokosa oraz granulki jojoby. Fantastyczny preparat złuszczający posiada gęstą formułę i jest wyjątkowo łagodny dla skóry. Sprawia, że skóra jest idealnie rozświetlonaŁagodne granulki eksfoliujące, zamknięte w pieniącym się preparacie oczyszczającym, skutecznie usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki skóry, przywracając jej promienny wygląd działając na nią energetyzująco. ARTISTRY Piling wygładzający daje rezultaty, które dostrzeżesz i poczujesz w ciągu kilku sekund.
Ciekawostki:
  • Granulki jojoby są w pełni biodegradowalne i przyjazne dla środowiska naturalnego.
  • Olejek z kokosa to naturalny składnik o działaniu nawilżającym.
Właściwości:
  • Sprawia, że skóra jest miękka i wygładzona.
  • Usuwa nadmiar sebum.
  • Bardzo łatwo się spłukuje i nie pozostawia żadnych osadów.
  • Odpowiedni dla wszystkich typów skóry (tłustej, suchej i mieszanej), jak i skóry wrażliwej.
  • Produkt testowany oftalmologicznie i alergologicznie.
Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie białe ze złotymi akcentami, wygląda jak zawsze ekskluzywnie. W środku znajdziemy ulotkę w kilku językach. 
Tubka jest miękka i elastyczna. O dziwo jest większa niż standardowe peelingi. Utrzymana w kolorystyce opakowania. Tubka zamykana jest na tzw. "klik", nie ma więc obaw że produkt nam się wyleje.


Nie jest to żel, mi przypomina bardziej krem, ma przyjemną postać. W dotyku przypomina mi krem kolagenowy. Produkt ma w sobie sporo drobinek jojoby, więcej tych mniejszych niż większych. Nie są one ostre jak korund, powiedziałabym że przyjemnie masują twarz. Zapach bardzo ładny, świeży i delikatny, rozpieszcza skórę.


Piling wygładzający ARTISTRY™ bardzo dobrze oczyszcza skórę. Mam wrażenie, że nie tylko przez granulki, które złuszczają martwy naskórek, ale i przez samo działanie peelingu skóra jest miękka, gładka i aksamitna w dotyku. Podczas peelingowania należy dodać odrobinę wody. Tworzy się wtedy przyjemna pianka, która dodatkowo oczyszcza buzię z pozostałości makijażu czy innych zanieczyszczeń. Peeling nie należy do najmocniejszych zdzieraków, nie rani twarzy, nie drapie, skóra nie jest podrażniona.


 Zauważalne jest lekkie odblokowanie porów i oczyszczenie ich, a także zwężenie rozszerzonych porów. Skóra po zabiegu jest delikatna i jedwabista w dotyku. Od razu po użyciu widoczne jest rozjaśnienie twarzy, jednak po dłuższym używaniu koloryt jest jakby delikatnie wyrównany. Buzia wygląda promiennie i jest rozświetlona. Usuwa nadmiar sebum i matuje skórę, dlatego lubię używać tego peelingu z rana. 

Komentarze

  1. Świetnie, że się sprawdza i obietnice producenta zostały spełnione :) Wygląda luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA marki nadal nie znam ale czesto ją widuję u Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki ale wygląda bardzo kusząco i pozytywnie. Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam będę bardzo wdzięczna za rewanż dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o peelingi to wolę te zdzieraki. Taka cera u mnie ;)
    Obserwuję kochana z wielką chęcią i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam peelingi, więc chętnie przetestowałabym ten, jako totalną dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mojej cery byłby w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A masz skład? z ciekawości wrzuciłabym do analizatora :) bo nie wiem na jakich składach bazuje marka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go, ale Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki. Piękne, eleganckie opakowanie tego peelingu. Ja kupiłam sobie ostatnio wiśniowy peeling Tutti Frutti.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma bardzo ładne opakowanie, fajnie, że się sprawdza może kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za wspaniały peeling.
    Wydaje mi się, że nigdy niczego podobnego nie używałam.
    Ach, koniecznie muszę wypróbować kiedyś ten kosmetyk.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam skusić się na jakiś produkt marki Amway :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię różnego rodzaju peelingi, więc gdy będę miała okazję wypróbuje ten.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt dla mnie, bo zwęża pory i rozświetla twarz.

    OdpowiedzUsuń
  15. z przyjemności,a bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, dziękuję jak mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: