Recenzja: Shocking Volume Mascara tusz do rzęs- Smart Girls Get More


Kiedyś tańsze tusze się u mnie nie sprawdzały, ostatnio dobrze zdają egzamin tak jak ten od Smart Grils Get More :)

Kilka słów od producenta: 
Silikonowa szczoteczka pogrubia i perfekcyjnie rozdziela rzęsy. 

Więcej informacji:


Moja opinia:
Kształt tuszu klasyczny, typowy dla produktów tego typu. Czarno-białe opakowanie jest wygodne w użyciu. Drobna etykietka przekaże nam najważniejsze informacje.
Szczoteczka jest silikonowa, nie za miękka, nie wykręca się podczas aplikacji. Nie należy do tych większych, ale chwyta wszystkie rzęsy dobrze je rozdzielając.


Tusz jest średnio gęsty. Szczoteczka nabiera odpowiednią ilość do aplikacji. Ja osobiście wolę tradycyjne szczoteczki od tych silikonowych, bo te drugie słabiej u mnie podkręcają rzęsy. Nie jest jednak źle, wystarczy porządnie i mocno przelecieć je zygzakiem ;)


Tusz nie odbija się na powiece, jedyne co może lekko pobrudzić powiekę górną podczas malowania rzęs. Efekt jaki daje jednak bardzo mi się podoba. Spektakularnego pogrubienia może nie ma, ale jest zauważalne i wystarczające. Maskara ładnie wydłuża rzęsy. Tusz ten charakteryzuje również głęboka czerń.


Produkt jest delikatny- nie drażni oczu- nie stają się czerwone, nie pieką, ani nie swędzą.
Tusz zmywa się bardzo dobrze, nie trzeba trzeć oczu.

Komentarze

  1. Na taki tusz bym się skusiła.
    Całkiem fajny.
    Mogłabym mieć.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale szczoteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę klasyczne szczoteczki, ale na tą nie narzekam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Łoo, zaraz niestety by maskara poleciała do kosza; )

      Usuń
  4. Nie miałam wcześniej tuszu z tej firmy, ale może się skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca podoba mi się szczoteczka, nie wiem czy umiałabym się nią malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę krótkie ma te "kolce" :P Ale łapie każdą rzęsę :)

      Usuń
  6. Nie znam tej maskary ale moje rzęsy są okropnie krótkie i proste - szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też ciężko podkręcić, druty telegraficzne :)

      Usuń
  7. Na Twoich oczach kazdy tusz bedzie fajnie wygladac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda na oku :) Ja na razie zakochałam się tuszu Avon Supershock Volume i na razie go nie zdradzam na rzecz innych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: