Recenzja: Świeca palmowa zapachowa Enjoy Słodki Granat- Lanaline


Dzisiaj znowu zapachowy wpis, tym razem ze świeczką w roli głównej. Lanaline to producent świec palmowych oraz sojowych. Zapraszam na wpis o świecy Enjoy.

Kilka słów od producenta:
Ekskluzywna świeca zapachowa z naturalnego wosku palmowego w kolorze różowym. Słodki i świeży zapach soczystego słodkiego owocu, nuta zapachowa często dodawana do damskich perfum, więc może być kojarzona z Waszym ulubionym perfumem.  Większe świece zapakowane są w białe eleganckie pudełko. 
Skład świecy zapachowej: naturalny wosk palmowy, olejek zapachowy, barwnik, bawełniany knot, blaszka mocująca knot do naczynia.
Jak używać naszych świec:
Przed zapaleniem świecy przytnij knot do długości około 5 mm, oderwij spopielony fragment knota.
Pal świecę 2,5-3h. Czas ten sprzyja równomiernemu jej spalaniu, efektywnemu uwalniania zapachu oraz pozwala uniknąć efektu tzw. tunela
Po wypalenie świecy i umyciu (wrzątek i płyn do mycia naczyń), naczynie można używać w dowolnym celu.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Świeca Enjoy jest ładnie zapakowana, przez co nadaje się na prezent dla miłośników świec. Całość jest otulona celofanem i przewiązana. Kwadratowe szkło, sprawia, że świeca przyjmie się w każdym wnętrzu, dlatego lubię taki klasyczny design. W środku znajdziemy także drobną wizytówkę, na jej odwrocie mamy to co ważne- ostrzegawcze piktogramy. 


Świece Enjoy występują w siedmiu wariantach: bezzapachowej, o zapachu czekolady, frezji, kokosowej wanilii, soczystej pomarańczy, lawendy oraz słodkiego granatu. Do mnie trafił ten ostatni. Mamy do wyboru również wielkość świecy. 


Spoglądając na zapach- słodki granat- spodziewałam się czegoś innego. Jednak to co otrzymałam przewyższa oczekiwania w stosunku do zapachu :) Co prawda czuć lekką owocową nutę, ale przełamaną słodyczą. Gdybym nie wiedziała, że to paląca się świeca to powiedziałabym, że damska część domu spryskała się perfumami. Świeca palmowa zapachowa Enjoy Słodki Granat to akordy słodkości, w które wkrada się kwaskowatość granatu. Porównywalna jest do tropikalnych cytrusowych aromatów. Bardzo orzeźwiająca mieszanka. Zapach rozluźnia, wprawia w dobry nastrój. Dla maniaczek perfum to dobra propozycja, szczególnie jeżeli lubują się w cytrusowo- słodkich zapachach. Słodki granat lekko pulsuje swoich zapachem. Jest delikatny, ale wyczuwalny w pomieszczeniu.


Po odpowiednim skróceniu knota, świeca wypala się równomiernie. Nie tworzy się tunel, cały czas wosk schodzi równomiernie. Zapach jak wspomniałam lekko pulsuje po pomieszczeniu. Nie ma tu oczywiście tego parafinowego zapachu ani pod koniec palenia ani kiedy odpalamy świeczkę, bo to wosk palmowy. Po wypaleniu całości szkło może służyć nam jako świecznik, wazonik czy cokolwiek innego :)

Komentarze

  1. o, dobrze, ze pali się równomiernie, bo często bywa inaczej.. :) mm idealna świeca na jesienne wieczory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny wariant zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią chciałabym wypróbować świecę tej marki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelakiego rodzaju świece zapachowe czy woski! A o zapachu granatu nie mam jeszcze nic...

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza świeczka.
    Naprawdę piękna i idealnie będzie uprzyjemniała jesienne wieczorki.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wersje kokosowo waniliową pachnie rozkosznie, super że odrazu świczka jest pięknie zapakowana i profesjonalnie przycięta taka od razu do odpalenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładna :) nada się na dodatek do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, ale lubię zapaszki, więc chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie czas dla świec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda i jestem strasznie ciekawa tego jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna świeczka <3 z chęcią bym wypróbowała!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam świece zapachowe, powyższą muszę przetestować :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachęcająca ta świecie . I super ze maja moje ulubione zapachy kokos i lawende :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda ta świeca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda ta świeca i zapach również musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze, ale zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach brzmi bardzo ciekawie! U mnie ostatnio w domu pachnie brzoskwinią, mój chłopak bardzo ją polubił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję, że z zapachem bym się polubiła!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: