Recenzja: Woda perfumowana Vabun Classic Pako Lorente RM


Dzisiaj kolejna propozycja dla mężczyzn od Vabun- połączenie klasyki z elegancją.

Kilka słów od producenta:
Vabun Classic o wyrazistej kompozycji zapachowej, mocny, wyrafinowany, elegancki. Idealnie trafia w gusty mężczyzn. Klasyczna nuta została przełamana słodyczą owoców i gorczycą grejpfruta, dodający lekkości, świeżości.
Ciekawy design butelki przypadnie do gustu osobom ceniącym sobie oryginalność i ciekawe rozwiązania. Elegancki, zawsze modny.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Buteleczka jest elegancka. Podobna kształtem do Vabun Sport, z tym że gustowności dodaje czarny odcień i złote elementy- zatyczka i aplikator. W tym wypadku produkt także rozpylany jest w formie mgiełki. 


Buteleczka kojarzy mi się z eleganckim mężczyzną- czarny, klasyczny garnitur, pewność siebie w oczach i zapach przez który wodzą kobiece spojrzenia. Producenta zadbał o trwałość. Wystarczy jedno-dwa psiknięcia, aby wspaniałą mgiełka zapachu unosiła się bardzo długo. 


Zapach jest intensywny, ale w tej intensywności pozostaje delikatny. Jest w nim dużo elegancji. Czuć w nim ogrom wyrazistości z powiewem lekkości. Klasyka zapachu została dodatkowo podkręcona odrobiną słodyczy, co sprawia że zapach jest bardzo oryginalny. Woda perfumowana Vabun Classic została stworzona dla każdego gustownego mężczyzny. Vabun Classic to zapach bez tajemnic, na każdą okazję, podkreślający charakter mężczyzny. Zapach spodoba się facetom lubiących tradycyjne zapachy, ale z  osobowością i niekonwencjonalną nutką.

Komentarze

  1. Tej wersji nie znam, ale lubię zapachy Vabun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhhh... żebym ja miała komu kupić taki upominek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdzie się taki, który będzie zasługiwał :P Szczególnie na Ciebie :))

      Usuń
  3. Zapachu nie znam, mój Mąż nie miał, ale bardzo podoba mi się butelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam męską inną wersję tzn miałam ;) bo dałam w prezencie kuzynowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swojemu chciałam kupić, ale stwierdził, że nie chce ich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie mam zapas wszelakich perfum

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę teraz wszędzie te perfumy.
    Wiele dobrego o nim słyszałam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, fajnie, że łączy dwie speczności, jest intensywny, a jednocześnie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może kiedyś mój mąż spróbuje, bo go ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy mojemu mężczyźnie ten zapach przypadł by do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze kupowałem u nich garnitury ze względu na super jakość i fajne kroje...ale prefumy :d Muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: