Recenzja: Potas Humavit- na zmęczenie


Potas to jeden z najważniejszych pierwiastków obecnych w naszych komórkach. Potas odpowiada za utrzymanie odpowiedniego napięcia elektrycznego na błonach komórkowych oraz odpowiada za przekazywanie impulsów elektrycznych między komórkami, dlatego też ostatnio i u mnie pojawił się potas Humavit :)

Kilka słów od producenta:
POTAS pomaga w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi oraz prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i mięśni.Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Pudełeczko spore, znajdziemy na nim najważniejsze informacje. 
Kapsułki są standardowych rozmiarów, łatwo je połknąć. Zalecana dzienna porcja do spożycia to 1-3 tabletki, przy czym 3 kapsułki pokrywają 49,5%  referencyjnej dawki do spożycia. Kawałek ponad 50% mamy jeszcze do przyswojenia z pokarmów, więc nie musimy się martwić o nadmiar. 


Potas Humavit zaczęłam głównie stosować dlatego, że w weekendy i wolne dni potrafiłam spać po 12 godzin. Coś tu było jednak nie tak. Niekiedy mam małopłytkowość albo właśnie niedobory potasu, dlatego pierwsze co, to sięgnęłam po potas. Nie od razu, ale po jakimś czasie zauważyłam poprawę, nie spałam już aż tak długo, wystarczyło już te standardowe 8 godzin. Potas sprawdza się u mnie również w połączeniu z magnezem, kiedy po sporych nerwach zaczynają się kołatania serducha czy nerwobóle. Przechodzi jak ręką odjął.


Po potas sięgam także kiedy łapią mnie skurcze nocne, również i w połączeniu z magnezem. Potas pomaga mi przezwyciężać zmęczenie i senność.


Potas odpowiada za każde uderzenie naszego serca, obniża i kontroluje ciśnienie krwi. Jest także jednym z czynników, które kontrolują budowę mięśni oraz pomagają utrzymać prawidłową masę mięśniową. Ponadto, potas pomaga zachować równowagę kwasowo-zasadową. 


Komentarze

  1. Spore te kapsułki, ja takiej wielkości nie jestem w stanie połknąć :P wszystko zawsze na pół biorę a tych plastików to już w ogóle nie łykam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmęczenie u mnie jest, ale wynika tylko z tego, że czasami zbyt mało sypiam. Jak będę już po remoncie i przeprowadzce to się to zmieni - mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wzmocnienie w takich chwilach potas i magnez są niezbędne :)

      Usuń
  3. Coś dla mnie. Piję dużo kawy ostatnio i mam dość często skurcze. Szkoda,że moja ulubiona kawa wypłukuje z organizmu potas ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy mam swoją sezonową pracę i jakieś 9 godzin jestem wiecznie w ruchu to nocą często łapią mnie skurcze. Wtedy przydałby się potas, i do tego magnez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post.Ufff ja dawno nie badałam się, będę musiała sprawdzić poziom pierwiastków w swoim organizmie.

    OdpowiedzUsuń
  6. skurcze nocne to musi być przykre, współczuję :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Interessante questo post ti seguo al blog e Google +passa da me ciao https://testoprovo.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dużą dawkę potasu, jem sporo pomidorów więc póki co taki suplementy są mi niepotrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co dzień przyjmuje potas i magnez tego produktu nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny!
    Ależ Ty masz ciekawe różności do polecenia.
    Nie brakuje tu inspiracji.
    Wszystko zawsze bardzo ciekawe.
    Podoba mi się ten potas! :) Mamie mogę polecić.
    Miłego dnia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zmęczenie to ja musiałabym jeść z 10 tabletek dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to jestem chyba ewenementem i nie potrafię łykać tabletek... Nawet z takimi malutkimi mam problem... Mam odruch wymiotny i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko, u mnie nie ma na szczęście takiego problemu :P

      Usuń
  13. Nie cierpię połykać takich kapsułek :( Jakoś mam taką wewnętrzną barierę przed takimi wielkoludami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łyka się ich źle, strach jest niepotrzebny :P

      Usuń
  14. O przydalby mi sie taki potas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę regularnie razem z magnezem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć że za bycie sennym cały czas może mieć wpływ potas. Zapisze sobie ten lek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miewam nocne skurcze, zwykle wtedy, gdy zapominam łyknąć magnez ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: