Bio mleczko do ciała dla kobiet- Akuna


Z rana szybka, zaplanowana recenzja Bio mleczka do ciała firmy Akuna :)

Kilka słów od producenta:

Więcej informacji: >KLIK<

Moja opinia: Testowałam dwa testerki Bio mleczka, które starczyły mi na 4 razy na całe ciało. Mleczko jest więc dość wydajne. Wydanie opinii o tego typu testerkach jest dość trudne, ale postaram się jak najlepiej je opisać ;) 

Pełnowartościowy produkt:


Mleczko posiada przyjemną, lekką konsystencję, która bardzo dobrze rozprowadza się po ciele, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele. Jego barwa jest jasnożółta, a zapach typowy dla produktów Akuna. 


Mleczko świetnie nawilża skórę, która staje się miła w dotyku i miękka. Można powiedzieć, że jest gładka jak pupcia niemowlaczka. Jest ukojona i zrelaksowana, aż przyjemnie :) Mleczko łagodzi podrażnienia i powoduje blednięcie zaczerwienień. Kiedy swędziała mnie skóra na dekolcie to mleczko przyniosło ulgę. Po wieczornej kąpieli skóra nabiera ładnego blasku i wygląda zdrowo. Jest odżywiona, delikatna i aksamitna. Czy mleczko wyrównuje koloryt skóry- niestety nie wiem, nie mam przebarwień na ciele (prócz drobnego na twarzy), a i przy czterech użyciach pewnie nie byłoby to jeszcze widoczne.

Akuna

Komentarze

  1. Nie znam tej marki, ale widzę że mleczko bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Akuna ogólnie się póki co super sprawdza u mnie :)

      Usuń
  2. Ciekawe to mleczko, fajnie że się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt :) wydaje się być idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by się sprawdził :)

      Usuń
  4. Nice blog.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kosmetyk ;) chętnie sama bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tą firmą nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie ta firma bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się być na prawdę świetnym kosmetykiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jest, szkoda tylko że było go tak mało :)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki, ale chętnie zapoznałabym się z nią bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie byś się z nią polubiła :)

      Usuń
  10. Podoba mi się, że nawilża skórę :) Czuję się na niego skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządnie nawilża. Nie ucieka ta woda od razu ze skóry :)

      Usuń
  11. Ostatnio mam faze na wszystko co jest BIO

    OdpowiedzUsuń
  12. To super, że się sprawdziło kochana :). Na razie nie czuję się skuszona bo muszę wdrożyć porządne balsamowanie a nie od wielkiego dzwonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki Kochana, że będzie systematycznie :)

      Usuń
  13. Marka jest mi kompletnie obca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do dzisiaj :P wczoraj otrzymałam paczuszkę z tymi produktami :)

      Usuń
    2. No to czekam na Twoje recenzje! :)

      Usuń
  14. Jakos nie moge sie przekonac do cen akuny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bio kosztuje troszkę więcej. Produkty są bez sls, sles, parabenów, sztucznych barwników itp. No i są wydajne :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: