Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Pistacje i mieszanka studencka- zdrowa alternatywa dla przekąsek- Bioidygo


Ostatnio miałam możliwość zrobić zakupy w sklepie internetowym Bioindygo. Lubię wszelakie orzeszki, więc dzisiaj o części zakupów, na które się skusiłam ;)

Kilka słów od producenta:
Pistacje solone:
Pistacje solone to źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych. Okazuje się, że pistacje solone, choć dość kaloryczne, z powodzeniem mogą być spożywane przez osoby stosujące terapię odchudzającą. Pistacje solone to doskonałe źródło błonnika. Ich spożywanie daje uczucie sytości co sprawia, że chęć sięgnięcia po jedzenie pojawia się znacznie rzadziej! Pistacje solone to bogactwo cennych składników, do których należy zaliczyć: potas, żelazo i magnez. 
Pistacje to źródło luteiny - substancji, która wspiera pracę oczu oraz minimalizuje ryzyko zwyrodnienia plamki żółtej. Pistacje pozytywnie wpływają na funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego oraz obniżają ciśnienie cukru, cholesterolu i ciśnienia. Z racji tego, że pistacje to bogate źródło żelaza, produkt ten rekomendowany jest dla osób borykających się z anemią oraz kobiet obficie miesiączkujących. Skład pistacjizostał dokładnie poznany. Pistacje to bogactwo następujących witamin: witamina B6, tiamina, witamina C, ryboflawina, niacyna, witamina E, witamina E, kwas foliowy. 
Zdaniem naukowców z Teksasu, spożywanie pistacji zmniejsza ryzyko wystąpienia niektórych nowotworów. 
Więcej informacji: >KLIK<

Mieszanka studencka:
Mieszanka studencka to ciekawe zestawienie bakalii: orzechów laskowych, orzechów włoskich, migdałów i rodzynek. Przede wszystkim -mieszanka studencka to źródło witaminy E i witaminy B1. To naturalna skarbnica niezwykle cennych składników mineralnych, takich jak: fosfor, potas i magnez. Mieszanka studencka to nie tylko prawdziwa rozkosz dla podniebienia, ale również inwestycja w zdrowie! Mieszanka studencka świetnie sprawdzi się jako dodatek do wypieków i deserów. 

Więcej informacji: >KLIK<


Moja opinia: Oba produkty znajdują się w wygodnym sporym opakowaniu, zamykanym na "strunę". Praktyczne, bo w każdej chwili możemy je ponownie zamknąć. Opakowanie z mieszanki studenckiej jest jakby pozbawione powietrza i białe. Natomiast z pistacjami przezroczysta.
Pistacje są solone, mogę powiedzieć że niektóre nawet dość mocno. Nie wiem, może trafiłam na taką partię. Są smaczne, przyjemnie chrupią i świeże. 
Pistacje to spora dawka potasu, magnezu, błonnika, białka, wapnia i fosforu, witamin z grupy B, witaminę E i antyoksydanty. Pistacje obniżają ciśnienie krwi, poziom cholesterolu oraz cukru. Bogate w luteinę chronią przed zwyrodnieniami plamki żółtej. Pistacje wyróżniają się także zawartością witamin z grupy B, które przede wszystkim poprawiają pracę układu nerwowego, zwiększają odporność na stres i uspokajają. Mają antynowotworowe działanie. Ze względu na wysokie stężenie żelaza jest bardzo dobrym lekiem na anemię.


Mieszanka Studencka dobra dla studentów ;) Pożywna, zdrowa, daje porządną dawkę minerałów potrzebnych do pracy mózgu ;) Mieszanka wieloskładnikowa: Rodzynki, chipsy bananowe, dwa rodzaje migdałów, orzechy brazylijskie, laskowe, włoskie i ziemne. Można także napotkać nerkowce, chociaż nie są wyszczególnione na etykiecie. Może znajdują się tam przez przypadek? ;) 
Całość świeża, chrupka i smaczna. Dobra alternatywa dla słodyczy. 
Mieszanka studencka jest sycąca, słodka. obniżają poziom cukru we krwi, zawierają mnóstwo witaminy C,E oraz z grupy B. Są bogate w magnez, wapń, potas, fosfor. Polecane kobietom w ciąży, ze względu na zawarty w nich kwas foliowy. Idealne dla osób uczących się, gdyż sprzyjają koncentracji. Orzechy zawierają również żelazo i dlatego powinny je jeść ludzie chorzy na anemię. Rodzynki są dość dietetyczne i lekkostrawne. Są źródłem błonnika, żelaza i potasu. Obniżają poziom złego cholesterolu, poprawiają pracę serca, zapobiegają osteoporozie. poprawiają pamięć i koncentrację. Są źródłem białka, cynku, potasu, żelaza, magnezu. Zawierają także wit. E, która jest silnym antyoksydantem, przez co chroni nas przed miażdżycą, udarem mózgu i przedwczesnym starzeniem się. Zalecane dla osób cierpiących na anemię oraz mających problemy ze skórą.


Orzechy i bakalie to dobry zamiennik dla słonych i słodkich przekąsek. Możemy je także wykorzystać do sałatek czy wypieków.

33 komentarze:

  1. Aż zrobiłaś mi smaka na pistacje! ;) a mieszankę studencką często dodaję do jogurtu naturalnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pistacje i różne orzeszki aczkolwiek sklepy internetowe nie są mi znane wolę osobiście zrobić zakupy :) Ale lukne na ich stronę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, chociaż w sklepach na wagę pistacje to stoją i się kurzą :P

      Usuń
  3. Uwielbiam takie rzeczy, są pyszne, a do tego zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za solonymi nie przepadam, ale jakieś słodkie orzeszki bym chętnie skonsumowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pistacje uwielbiam więc na pewno musiały być smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pistację mogłabym pochłaniać bez opamiętania na śniadanie, obiad i kolację <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pyszności, pistacje uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pistacje i mieszankę studencką!!! Kiedyś też bardzo często na Czechach kupowałam czekoladę studencką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie sięgam to tego typu zamienniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sięgam po tego typu zamienniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I jedno i drugie - uwielbiam :) Niedawno znów na nowo zakochałam się w pistacjach :) Mniam! No i w dodatku samo zdrowie! Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nawet nie wiedziałam, że pistacje są tak zdrowe :)

      Usuń
  12. uwielbiam pistacje i mieszanki studenckie :) zjadłabym nawet teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie przekąski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)