Chwyć wspomnienia z Persalo- Recenzja: dwie mini poduszki ze zdjęciami


Wywoływanie zdjęć odeszło już dawno w zapomnienie, ale pojawia się dużo alternatyw- kubki, zdjęcia retro, kalendarze, breloczki czy zakładki. Persalo oferuje również poduszki, wyjątkowe, bo wysokie jakościowo.

Kilka słów od producenta:
Każdy wie, że małe jest piękne i że co dwie poduchy to nie jedna. Oddajemy w Wasze ręce dwie małe poduszki, by podwoić Wasze szczęście z posiadania zdjęć w zasięgu ręki. Podwójnym szczęściem możecie obdarzyć również obojga rodziców, dziadków, bliźniaki, parę znajomych czy nowożeńców. Każda poducha zapakowana jest w osobne eleganckie pudełeczko, więc bez problemu stworzycie również dwa prezenty dla dwóch różnych osób za jednym razem. Życzymy podwójnie dobrej zabawy przy projektowaniu!
Nasze produkty wykonywane są z największą dbałością o szczegóły. Dzięki temu, że posiadamy całe zaplecze technologiczne do ich produkcji, każdy produkt przechodzi przez nasze ręce. Dosłownie, bo każda sztuka powstająca na Wasze indywidualne zamówienie jest wykonywana przez nas ręcznie
Co wyróżnia nasze 2 Mini Poduszki
Materiał - to jej największy wyróżnik spośród poduszek, jakie kiedykolwiek widzieliście. Miły w dotyku, a zarazem mocny (wysoka gramatura poszewki – 240 g). Materiał specjalnie sprowadzany z niewielkiej włoskiej manufaktury, ekstra barwiony na kolor ecru lub czarny
Zadruk od szwu do szwu - nasze poduszki najpierw są drukowane, a następnie starannie zszywane u krawca, co umożliwia Wam zamieszczanie zdjęć nie tylko na środku, ale aż po same brzegi poduszki
Trwały wyraźny wydruk - technologia jaką posiadamy oraz nasz materiał pozwalają nam na efektowny, wyraźny wydruk obrazów. Poszewki można prać ręcznie w temperaturze do 30C
Antyalergiczny, pikowany wkład z możliwością prania w wysokich temperaturach i suszenia w suszarkach bębnowych
Ozdobna metka z logo Persalo
Opakowanie - każda poduszka jest zapakowana w osobne pudełeczko z eleganckiego kartonu z ozdobną etykietą.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Pierwsze, co od razu mnie zachwyciło po wyjściu kuriera to opakowanie. Każda poduszeczka była zapakowana w osobne pudełeczko. Po ich otwarciu zobaczyłam, że poduszki są owinięte papierem i zaklejone. Firma dba zatem o każdy szczegół. Zamawiając poduszki na prezent nie musimy martwić się o pakowanie. Możemy również stworzyć dwa prezenty dla dwóch osób.
Na jednej poduszce możemy wykonać nadruk z 9 lub 25 zdjęć. Zdjęcia możemy wybierać na poduszkę niezależnie od drugiej- każdą mogą zdobić inne zdjęcia. Ja wybrałam na obu te same, aby lepiej mi pasowało. 


Dwie mini poduszki ze zdjęciami wykonane są z porządnego materiału. Jest dość przyjemny w dotyku, ale pozostaje przy tym mocny. Jedynym minusem jest dla mnie przyciąganie kurzu i sierści (szczególnie teraz, gdy piesek ją gubi). Bardzo łatwo jednak z pomocą odrobiny wody wszystko usunąć. Jak dotąd miałam okazję widywać poduszki z nadrukiem, które wyglądają jak prasowanki. Tutaj poduszki są zadrukowane, na całej jednej stronie, od szwu do szwu. Poducha jest dobrze zszyta, nie odstają żadne nitki (ręczna robota ;)). Do wyboru mamy czarny tył lub w odcieniu ecru. Z tyłu nie ma zamka, a jest ładne wykończenie. 


Z boku znajdziemy ozdobną, silikonową metkę z logiem firmy. 
Wkład to nie jest jakaś flizelina czy wata. Poduszki są dobrze wypchane, nie odkształcają się i nie rozpłaszczają. 
Nadruk jest wyraźny, wysokiej jakości. Nie ściera się i nie schodzi. Nie ulega spraniu. Także czarny odcień nie blaknie, pozostaje w takim odcieniu, w jakim był.


Poduszki ze zdjęciami to fajna alternatywa, aby zachować wspomnienia i móc się w nie wtulić w każdej chwili. Nie tylko możemy zaprezentować w oryginalny sposób wspomnienia czy zdjęcia, które lubimy. To świetny prezent dla rodziców czy dziadków lub też pary młodej albo dla maluszka na chrzciny. Taki prezent w każdej chwili przypominać będzie o przyjemnych chwilach.

Komentarze

  1. fajna podusia jako pomysł na upominek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia na poduszce:) Fajna odmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli poduszki przeznaczamy na prezent, to dużym plusem jest to, że tak ładnie są zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama kiedyś miałam taką podusie którą zrobiłam jeszcze za czasów młodości lubemu na walentynki i były tam nasze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam kuzynowi ma 18, ale 11 lat temu. Wtedy wyglądało jak prasowanka ;)

      Usuń
  5. Zgadzam się z Tobą, sama zamówiłam dwie poduchy - druk i wykonanie są rewelacyjne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zdjęcia są całkiem niezłej jakości. Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: