Recenzja: Orientana Ajurwedyjska terapia do włosów - wzmocnione i gęste włosy


Dzisiaj zapraszam na ciąg dalszy pielęgnacji włosów wiosną, tym razem z produktem firmy Orientana.

Kilka słów od producenta:
Orientana ajurwedyjska terapia do włosów to naturalna formuła do włosów wypadających i osłabionych. Stworzona według zasad indyjskiej ajurwedy. Odpowiednio dobrane ekstrakty i olejki roślinne wzmacniają osłabione włosy i zatrzymują wypadanie. Produkt zawiera między innymi wyciągi z migdałecznika, wąkrotki azjatyckiej, korzenia paciorecznika, bielunia, indygowca, tataraku, czy lawsonii, oraz wiele olejów – kokosowy, jaśminowy, z kiełków pszenicznych, ze skórki cytryny, sezamowy, czy olej kardamonowy. To prawdziwie bogata i odżywcza formuła, która nie tylko odżywi włosy, ale również i cebulki włosów, zapobiegając wypadaniu i pobudzając porost nowych włosów

Więcej informacji:


Moja opinia:
Buteleczka jest niewielkich rozmiarów, możemy ją wszędzie zabrać ze sobą. Zamknięcie na "klik" chroni produkt przed rozlaniem. Z tyłu znajdziemy najważniejsze informacje producenta. Dodatkowym zabezpieczeniem była folia, która chroniła produkt przed ciekawskimi.
Orientana Ajurwedyjska terapia do włosów - wzmocnione i gęste włosy ma bardzo delikatny zapach. Ciężko mi określić co to za aromat, ale jest bardzo miły, słodki. Konsystencja jest typowo oleista, ale dość lekka. 


Nakładamy kilka kropli produktu na kilka godzin lub też całą noc. Na całą noc zdarzało mi się nakładać olejek w weekend. Po umyciu włosy były dociążone, zmiękczone i lepiej się układały. Olej od pierwszego użycia poprawia kondycję włosów, nawilża je. Kudełki stają się bardziej elastyczne, przyjemne w dotyku, aż chce się je gładzić. Rewelacyjne jest odżywienie i wygładzenie jakie pozostawia. Wszak, to przecież naturalny skład i najlepsze oleje o drogocennych właściwościach. Używając produktu na skórę głowy można zauważyć, że włosy są lekko odbite od nasady. Drobne ranki powstałe na delikatnej skórze głowy znikają szybko. 


Kurację stosowałam średnio dwa razy w tygodniu. Pojawiło się sporo baby hair w tym czasie, a także wzrost był szybszy (przy równoległym stosowaniu z szamponem przeciw wypadaniu). Produkt głównie stosowałam na skórę głowy, ale odrobinę dawałam go również na długość włosów, skupiając się na końcówkach. Nie zauważyłam, aby się rozdwajały czy były przesuszone. Włosy zyskują na blasku, lepiej się rozczesują i nie plączą. Jest także łatwy w zmywaniu, nigdy nie przeciążył mi włosów, ani skóry głowy. Buteleczka jest niewielka, ale sam produkt jest bardzo wydajny i wystarczy na dłuższy okres stosowania.

Macie doświadczenia z mieszankami olejów Orientany?
Zapraszam do pozostawienia opinii w porównywarce Świadomy Klient.

Komentarze

  1. Działanie bardzo fajne i w sumie bardzo lubię ich produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie na ten produkt mam ochote:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu Twojej opinii mam chęć go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że efekty są zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tę markę i planuje kupić ich szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich produkty i fajnie że u ciebie olejek tak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: