Recenzja: Damski zegarek z makaronikami- ShipGratis


Zegarek to zawsze świetny dodatek, który możemy dopasować na każdą okazję i do każdego stroju, ich ceny nie są wysokie. ShipGratis oferuje wiele różnych rodzajów zegarków, jeden z nich znalazł się u mnie.

Kilka słów od producenta:
Ten zegarek sprawi radość każdej kobiecie, która lubi słodycze. Na tarczy znajduje się zdjęcie pysznych makaroników gotowych do zjedzenia. Pasek ze sztucznej skóry i dostępny jest w kilku kolorach. Zegarek będzie wspaniałym prezentem.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Zegarek przyszedł jak zawsze dobrze zabezpieczony, oklejony folią bąbelkową.
Do wyboru mamy pięć odcieni pasków: biały, zielony, czarny, różowy, beżowy. Tarcza w każdym przypadku pozostaje niezmieniona. Nie znajdziemy na niej cyferek. Jedynie 3 wskazówki, przez co zegarek jest oryginalny. Łatwo go jednak ustawimy na odpowiednią godzinę.


Pasek wykonany dobrze, solidnie. Nie rozdwaja się, nie drze, i nie przeciera. Jest lekko marszczony, wykonany ze sztucznej skóry. Nic nie uwiera, nie uciska i nie odparza skóry w ciepłe dni. Dodatki metalowe jak i obudowa tarczy są w odcieniu srebra.


Pasek ma długość 24 cm, a jego szerokość to 1,8 cm. Posiada sześć dziurek, możemy więc dobrze dobrać "rozmiar" do nadgarstka, dopasować go idealnie i wyregulować.
Nic nie odpada i wszystko pozostaje cały czas na miejscu. Szew paska jest porządny, nie odstają żadne nitki. Damski zegarek z makaronikami jest lekki, więc wygodnie się go nosi. 


Makaroniki są po prostu urocze. Same w sobie wyglądem zawsze mi się podobają. Idealnie pasują do pastelowego paska w odcieniu różowym, dlatego właśnie na ten odcień się skusiłam.

Komentarze

  1. Wygląda ładnie, ale trochę mało czytelny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek mi się baaardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny gadżet, ale nie dla mnie. Ja lubię jak wyraźnie widać godziny, a najlepiej minuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Teraz zegarki głównie przejmują rolę dodatku ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam zegarki i noszę kilka na zmianę - to zdecydowanie mój ulubiony dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny jako ozdoba, ale chyba godzine żle sie odczytuje :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: