Recenzja: Alepia Szampon/żel do kąpieli Miodowy dla dzieci Baby Miel


Miód jest nie tylko świetny dla zdrowia, ale i dla urody. Alepia postanowiła dlatego wspomóc włosy najmłodszych szamponem z miodkiem.

Kilka słów od producenta:
Szampon do włosów i do kąpieli dla najmłodszych od znanej i cenionej marki Alepia to doskonały wybór dla każdej mamy. Kosmetyk ten jest w 100% wykonany na bazie jedynie naturalnych składników, które w fantastyczny sposób nie tylko pielęgnują, ale również odżywiają dziecięce włosy pozostawiając przyjemny, delikatny aromat. Alepia Babymiel został wykonany na bazie miodu, jest w pełni bezpieczny i bardzo łagodny. Ponadto nie piecze i nie podrażnia oczu, dlatego jest uwielbiany przez maluchy. Jest to doskonały produkt dla wrażliwej skóry dziecka. Produkt otrzymał nagrodę za “Najlepszy szampon, który można stosować ze 100% zaufaniem” dla niemowląt i dzieci.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Buteleczka plastikowa, z metalową nakrętką. Co mnie zadziwiło po jej odkręceniu to, że otworek przez który wydobywamy produkt jest niewielki. To dobra opcja, bo zalecane jest użyć niewielkiej ilości szamponu, dodatkowo nie wylejemy pół butelki na małą główkę dziecka- chociaż to szampon nie tylko świetny dla najmłodszych, ale o tym za chwilę ;) 
Produkt pachnie podobnie jak czarne mydło. Nie jest mocno gęsty, przypomina zawiesinę, bo nie jest przezroczysty.


Mimo, że szampon jest rzadki to jest wydajny. Jak zawsze przed spłukaniem masowałam nim skórę głowy i później też włosy przez około dwie minuty. Przyznać muszę, że podczas mycia produkt nie szczypie w oczy i nie podrażnia ich, nawet jak już zdarzy się że piana skapnie na buzię. Produkt jest więc bardzo delikatny. Może także zmieni podejście dzieci do mycia włosów? Sama pamiętam jak byłam mała i nie lubiłam tego, bo szczypało w oczy ;)
Przez cały okres używania nie spotkałam się również z poplątanymi włosami po myciu.


Alepia Szampon/żel do kąpieli Miodowy dla dzieci Baby Miel jest przyjemny w stosowaniu. Działanie jest na piątkę z plusem. Kosmetyk w sposób kompleksowy dba o włosy oraz skórę głowy. Niweluje swędzenie i podrażnienia, nawilża nie tylko skórę, ale i kosmki. Ładnie je nabłyszcza, wzmacnia i upiększa. Po myciu włosy są leciutkie i miękkie. 
Produkt Alepia nadaje się także do mycia ciała. Jest nieszkodliwy, nawilża skórę i ładnie oczyszcza i przygotowuje skórę do dalszych kroków pielęgnacyjnych. Skład jest krótki i w 100% naturalny.

Mieliście już okazję go używać? 

Komentarze

  1. Nie mam na kim sprawdzić ale brzmi fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na sobie, jest delikatny dla włosów :)

      Usuń
  2. O fajnie ze nablyszcza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla synka mam już sprawdzone kosmetyki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slyszlam o nim ale nigdy nie mialam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nóż za niedługo będzie okazja spróbować;)

      Usuń
  5. Widzę pierwszy raz, super produky

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale działanie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, ze piszesz, polecę Twój Blog mojej koleżance, ma ona dziecko i nie wie co kupować bo tyle jest kosmetyków, a teraz będzie wiedziała
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oj a myślałam że pachnie cudnie, a tu jak mydło... no cóż ale wyglada ciekawie i skoro działą to warto przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety albo stety to produkt naturalny, bez dodatków zapachowych :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: