Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

poniedziałek, 10 października 2016

Recenzja: Mydło Dyniowe Waniliowe łagodnie oczyszczające- Soap Deli


Jak zdążyliście już się dowiedzieć bardzo lubię naturalne mydełka. Są tak delikatne, że nadają się do wszystkiego- do ciała, twarzy, włosów i higieny intymnej. Tak samo jest z mydełkiem Soap Deli :)

Kilka słów od producenta: 
Mydło Dyniowe Waniliowe mydło naturalne, łagodnie oczyszczające z nutką wanilii, olejkiem bez alergenów. Pełne witaminy A i C pozostawi twoją skórę świeżą i piękną, dedykowane również dla skóry z zaskórnikami i podrażnionej. Mydło z dynią jest mydłem ręcznie wyrabianym w procesie na zimno, tak aby składniki zachowały swoje najlepsze właściwości. Podczas zmydlania powstaje mydło oraz naturalna gliceryna, która zachowuje wilgoć w przestrzeniach międzykomórkowych. Głównym składnikiem mydła jest oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia. Dzięki niej mydło ma doskonałe właściwości nawilżające i natłuszczające. Masło shea, aż 15% zawartości wszystkich olejów, ma właściwości ochronne i regenerujące. Olej kokosowy nadaje twardość, a olej rycynowy powoduje, że mydło dobrze się pieni.


Zmydlone oleje – oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, olej kokosowy, woda, masło shea nierafinowane, soda kaustyczna – nieobecna w mydle, niezbędna do zmydlenia olejów, dynia, olej rycynowy, olejek waniliowy 
Jakie powinno być idealne mydło? Jego głównym zadaniem jest usuwanie brudu z naszego ciała, ale czy tylko? Oczekujemy, żeby pielęgnowało naszą skórę, dobrze się pieniło i było trwałe. Te wszystkie oczekiwania spełniają nasze mydła. Składniki zostały tak dobrane, aby mydło myło, ale nie wysuszało skóry.
  • Nasze mydła testowane są na ludziach, w szczególności na nas samych
  • Nie zawierają oleju palmowego
  • Wszystkie składniki są wegańskie
  • Mydła twardnieją w sposób naturalny, leżakują minimum 8 tygodni
  • Nie używamy sztucznych barwników, ani stabilizatorów UV
  • Olejki zapachowe są zgodne z IFRA, używamy ich poniżej 0,5%, aby delikatnie pachniały, ale nie podrażniały skóry.
  • Mydła te są bardzo łagodne, nadają się nawet do wrażliwej skóry

Więcej informacji:


Moja opinia: 
Opakowanie bardzo ładne- pudełeczko przyjemne dla oka, w delikatnych odcieniach. Na nim wszystkie informacje, które mogą być dla nas istotne.
W środku znajdziemy zgrabną kosteczkę mydełka, wygląda dość ozdobnie- jest u góry pofalowana. Na niej jest także wytłoczona nazwa firmy. Odcień ma beżowy i cudowny, bardzo subtelny zapach waniliowo-dyniowy. 


Mydełko dobrze się mydli, tworzy aksamitną i subtelną piankę. Przy okazji wolno się zmydla, wydajność jest bardzo dobra. 
Mydełko odżywia i pielęgnuje skórę, nawilżając ją. Bardzo polubiłam naturalne mydełka zamiast żeli pod prysznic. Myjąc się nie muszę się martwić tym, że nie mam czasu się posmarować balsamem i przesuszę w jakikolwiek sposób skórę. Jest ona nawilżona i gładka oraz bardzo elastyczna. Dodatkowo zyskuje delikatnie na jędrności. Regeneruje naskórek i łagodzi podrażnienia. Skóra jest zmiękczona i przyjemna w dotyku.
Mydełko to dba dużo lepiej o dłonie, aniżeli te drogeryjne i sklepowe. Mydła w wpłynie potrafi przesuszać je u mnie. Dzięki temu naturalnemu mydełku moje dłonie pozostały nawilżone i gładkie.


Mydłem możemy także myć twarz. Nawilża, pozbywa się suchych skórek, ale i matowi. Buzia z rana umyta naturalnym mydełkiem wygląda na wypoczętą i zdrową przez cały dzień. Dodatkowo nie zapycha porów, działa lepiej aniżeli niejeden żel do mycia twarzy. Nadaje się jak wspomniałam do higieny intymnej oraz do mycia włosów.

46 komentarzy:

  1. Ciekawe te mydło, pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że mydełko może mieć taki wpływ na cerę :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu produkty :). Naturalne mydełka od dawna zawładnęły moją łazienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałabym raczej mydła w kostce do mycia twarzy, bo wydaje mi się to mniej higieniczne. Takie produkty stosuję tylko do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie rozmydlam w dłoniach i myję ;)

      Usuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym mydełku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe mydełko :) Ja rzadko używam mydła w kostce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o mydle dyniowym. To ci dopiero ;) Ciekawa propozycja. Lubię mydełka w kostkach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super mydełko, lubię takie naturalne kostki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie stosowałam takiego mydła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełko ma świetny skład! Ważne jest to, aby mydło nie tylko czyściło jak jeszcze pielęgnowało naszą skórę, chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dyniowego mydła jeszcze nie miałam. chętnie bym przetestowała :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dynie więc chętnie bym po nie sięgnęła, zwłaszcza jeśli jest cruelty free :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeść nie bardzo, ale bardzo lubię mydełka dyniowe :P

      Usuń
  13. Nawet nie miałam pojęcia, że tak owe mydło istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tego typu mydełka ciekawi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ mnie zapach interesuje, uwielbiam mydełka :]

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mydełka używam ale tylko jako dodatek do szafy dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)