Recenzja: Pomadka Long Lasting Love- Smart Girls Get More


Matowe pomadki dość często potrafią wysuszać mi usta. Te półmatowe są dla mnie dużo lepszą opcją, stąd dzisiejsza recenzja produktu Smart Girls Get More.

Kilka słów od producenta:
Długo utrzymująca się pomadka o kremowej formule. Nadaje ustom głęboki kolor o półmatowym
wykończeniu. Daje poczucie komfortu, usta zyskują pełne pokrycie kolorem, stają się pełniejsze i gładkie.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Testowany przeze mnie odcień to 05- something more. Pomadka wysuwana, w sztyfcie. Posiada bardzo przyjemną kremową konsystencję, która świetnie pokrywa usta, wyrównując ich powierzchnię. Jest bardzo aksamitna i idealnie się rozprowadza- łatwo i miękko, nie jest "tępa" jak niektóre półmatowe szminki. Wyprofilowana na ścięcie. Odcień jest przyjemny, bo różowy. Nie jest to żarówka, a ładne podkreślenie ust.


Kremowa konsystencja zapewnia nawilżenie ust, nie podkreśla również suchych skórek i nie wysusza. Schodzi i ściera się równomiernie. Dobra pigmentacja zapewnia ładne pokrycie kolorem. Można nią lekko konturować usta, bo nie wypływa po za ich granicę. Szminka nie zbiera się w kącikach usta, ani w załamaniach.


Trwałość średnia- może się odbić na szklance i na papierosie ;) Chyba, że zostaje przypudrowana, to trzyma się znacznie dłużej. 


Nadaje się na co dzień, kolor nie rzuca się w oczy. Pomadka nie klei ust, nosi się ją po prostu komfortowo.

Komentarze

  1. Piękny kolor! Jeszcze nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, całkiem fajny kolorek! Jeszcze nie próbowalam produktów do ust tej marki, ale na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje ci ten kolorek :) bardzo ładnie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ustach wygląda ładnie i dziewczęco :) Teraz taka moda na matowe pomadki, że to aż przerażające, no ale jednak trwałością zazwyczaj wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatny kolor, ja lubię bardziej wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super do Ciebie pasuje! Do mnie niestety zaden kolor nie pasuje:(
    Stesknilas sie za mna :D??

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej firmy pomadki jeszcze nie miałam, ale po Twojej recenzji z chęcią się skuszę. Odcień również bardzo mi się podoba. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją i byłam z niej zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam nic z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest przepiękny :) Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ładny ale przyznam, że jakoś nie kusi mnie ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor tej pomadki. Wyglądasz przepięknie. Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam jedną pomadkę sggm, ale w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy kolor - idealnie wygląda u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na ustach wygląda rewelacyjnie. Uśmiech w takim kolorze rozpromieni nawet najbardziej słotną jesień. Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba i ten kolor jest super:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: