Kontakt:

Wszelkie uwagi, sugetie i propozycje współpracy proszę kierować na adres e-mail Mstrzal@gmail.com

czwartek, 13 października 2016

Recenzja: Pharma Nord Bio-Magnez


Dzięki Nieidealniezidealiowanej i jej Akcji Testuj ze mną mogłam przez 3 miesiące stosować Bio Magnez Pharma Nord. Czy przez ten czas nie pojawił się niedobór?

Kilka słów od producenta: 
Bio-Magnez jest kompleksem trzech różnych soli magnezu. Każda tabletka dostarcza 200 mg czystego magnezu. Bio-Magnez to połączenie organicznych i nieorganicznych związków magnezu, dzięki temu tabletka rozpuszcza się całkowicie w ciągu kilku minut- nawet u osób o obniżonej zawartości kwasów żołądkowych - gdzie zawartość magnezu jest przekształcana do przyswajalnej postaci jonowej. Bio-Magnez nie musi koniecznie być spożywany w czasie posiłku.

Więcej informacji: 


Moja opinia: Tabletki mamy zapakowane w tekturowe opakowanie, w bardzo miłym niebieskim odcieniu. Nie zrobiłam niestety zdjęcia jak miałam jeszcze cały listek magnezu, ale przez "szybkę" fajnie wyglądała do nas jedna z kapsułek ;) W środku znajdziemy jeden blister- 30 tabletek, dosyć sporych, ale łatwych do połknięcia. Mają glazurową otoczkę dzięki czemu nie stają w gardle. Jeżeli jednak dla kogoś tabletka jest za duża to może ją po prostu rozpuścić w wodzie :) Mamy tutaj kompleks trzech soli magnezu. 
Nie mogę od długiego czasu wyjść z nawału wszystkiego- nie wysypiam się, czuję lekkie przemęczenie powoli i pijam 5 kaw dziennie. Przez 2 i pół miesiąca nie odczuwałam niedoborów magnezu, produkt spisywał się świetnie. Wszystko zmieniło się dwa tygodnie temu. Ile można chodzić niewyspanym i wspomagać się kawą? A no pewna granica została przekroczona. Wtedy zaczęła drgać mi powieka mimo, iż zażywałam magnez. Kiedyś lekarka powiedziała mi, że w stanach niedoboru wziąć "dawkę uderzeniową"- nawet 6 tabletek. Ja przerzuciłam się na 2 dziennie.


Przez 4 dni brałam zwiększoną dawkę i objawy ustąpiły, poprawiło się także ogólne samopoczucie. 
Przez te 3 miesiące jak można się domyślić brałam Bio-Magnez przed każdą miesiączką miesiączką co poskutkowało mniejszym zespołem napięcia przedmiesiączkowego, a podczas "trudnych dni" ból podbrzusza był mniejszy. Magnez jest potrzebny dla prawidłowego funkcjonowania układu mięśniowego, sercowo-naczyniowego, oddechowego, pokarmowego, hormonalnego, krwiotwórczego, immunologicznego i kostno-stawowego. Zmniejsza ciśnienie krwi i znosi arytmię serca.

53 komentarze:

  1. z suplementów w okresie zimowym biorę jedynie witaminę D3 a tak to biotebal :) magnez brałam chyba tylko raz w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D3 u mnie też jest podstawą ostatnio :)

      Usuń
  2. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę kupić magnez bo opadam z sił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ważną rolę odgrywa w naszym życiu :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś łykałam jakieś tabletki z magnezem i były spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio non stop musi być magnez :)

      Usuń
  5. witaminy...ja ostatnio jem codziennie i dbam ostro o siebie aaaa i tak mnie jakiś wirus wczoraj dopadł ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio się troszkę futruję witaminkami :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jak nie dostarczasz na co dzien :)

      Usuń
  7. Nie łykam teraz żadnych tabletek, ale kiedyś stosowałam suplementy tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnez jest bardzo ważny w diecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z najważniejszych pierwiastków :)

      Usuń
  9. Mi jakoś nigdy nie jest po drodze z suplementami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Magnez ważna sprawa :) Teraz nie suplementuję. Robiłam badania i wszystko mam w normie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magnez w okresie przemęczenia jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uu chyba muszę kupić bo kawę pije strumieniami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja z 5 zeszłam na max 3 chwilowo :P

      Usuń
  13. Super sprawa, zachęciło mnie zmniejszenie bólów podczas miesiączki. Muszę zacząć brać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko należy pamiętać, że nie od razu to pomaga :)

      Usuń
  14. Oj coś dla mnie -chyba muszę się po niego wybrać do apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Często zażywam magnez ponieważ mam problemy ze skurczami mięśni :c

    OdpowiedzUsuń
  16. ja właśnie piszę recenzję innego suplementu diety:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magnez teraz przydałby mi się ale wolę rozpuszczalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuszczalny ma nikłą ilość jonu magnezów.

      Usuń
  18. łykam magnez ale nie mam wpływu na to jaki magnez łykam, bo tata dostarcza mi o bananowym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Staram się unikać sumplementow jednak magnez jest nieunikniony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem również biorę różne suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam ten magnez i jak na razie jestem zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się sprawdził, no chyba że mam okropny niedobór już.

      Usuń
  22. Ja chętnie sięgam po suplementy :D Magnez też biorę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)