Recenzja Colgate Whitening


Ostatnio będąc w sklepie na pośpiesznych zakupach złapałam pierwszą lepszą pastę do zębów i wrzuciłam do koszyka. Nie używam z reguły past Colgate, no ale jak już wzięłam to przejdźmy do mojej opinii o niej :)

Kilka słów od producenta: Pasta COLGATE Whitening delikatnie usuwa przebarwienia i osad z powierzchni zębów oraz pomaga zapobiegać powstawaniu nowych przebarwień przywracając tym samym ich naturalną biel. Pasta wzmacnia zęby oraz chroni je przed ubytkami.

Moja opinia: Pasta jak na tą cenę jest całkiem niezła. Ma delikatnie miętowy zapach. W smaku mięta nie należy do najmocniejszej, ale nie jest też słaba i delikatna. Ja osobiście wolę pasty mocniejsze ;) Colgate dobrze się pieni. Po umyciu osad znika. Nie czuć żadnych zabrudzeń. Co do efektu wybielania... cudów nie ma co oczekiwać. Pasty z reguły pozwalają zachować naturalną biel zębów.
Ale generalnie jestem zadowolona z pasty ;)

Moja ocena:
4/6

Komentarze

Popularne posty: