Recenzja: Mitia Sensual fresh- mydło w płynie


Kilka słów od producenta: Jego delikatny kremowa konsystencja z ekstraktem z mleka lotosowego, który zmiękcza skórę, z witaminą E o działaniu łagodzącym, pomaga zachować delikatną i elastyczną skórę.
Opakowanie:
500 ml; 1000 ml zapas

Moja opinia: Mydełko jest koloru intensywnie różowego. Bardzo ładnie pachnie, delikatnie. Konsystencja mydła dosyć gęsta. Nie wygląda jak "zabarwiona i pachnąca woda" ;) W zasadzie szukałam od jakiegoś czasu mydła w płynie, które nie wysusza i po którym skóra nie jest taka nieprzyjemna. Na półce sklepowej natrafiłam akurat na mydło Mitia. Wszystkie obietnice producenta na etykiecie są spełnione :) Skóra jest delikatna, miękka. Mydło nie wysusza dłoni. Bardzo dobrze się pieni. Nie uczula, nie podrażnia (u mnie łagodzi podrażnienia). Mydło jest dostępne w wielu wariantach zapachowym, co jest plusem. Każdy znajdzie coś dla siebie :) Ja kupiłam zapas (1 litr), ponieważ mam mydelniczkę do mydła w płynie, ale mydełko dostępne jest także z pompką (500ml). Cena jest atrakcyjna jak na działanie mydła (zapłaciłam za nie 6 złotych). Butelka jest poręczna, lekko chropowata, co usprawnia trzymanie butelki przy przelewaniu :)

Moja ocena: 6/6

Mydło warte swojej ceny, tym bardziej że jest dostępne w dużej butelce :)

Komentarze

Popularne posty: