Recenzja: Luksusowy żel na okolice oczu z ekstraktem z czarnego kawioru AVON.


Kilka słów od producenta: Luksusowy, nietłusty żel wygładzająco-rewitalizujący na okolice oczu z wyciągiem z czarnego kawioru i alg. Testowany klinicznie i dermatologicznie. 

Działanie: Zapewnia 24-godzinne nawilżenie. Redukuje widoczność zmarszczek w okolicach oczu. Uelastycznia skórę.

Moja opinia: Żel znajduje się w poręcznej, malutkiej tubce. Końcówka aplikatora została ścięta- jak w niektórych błyszczykach. Aplikacja jest zatem bardzo wygodna. Konsystencja produktu żelowa. Nie jest w ogóle tłusty. Żel jest przezroczysty z różowo-fioletowym połyskiem. Zapachu nie wyczuwam. Żel charakteryzuje bardzo szybka wchłanialność.  Bardzo ładnie nawilża okolice oczu. Na powiekach czuje się przyjemny chłód po nałożeniu. Skóra jest dobrze napięta po użyciu. Czy wygładza zmarszczki? Nie jestem w stanie określić, bo jeszcze ich nie mam ;) Kosmetyk mnie nie uczula, jest wydajny. 
W cenie promocyjnej warto go zakupić. Aczkolwiek nie spodziewałabym się szału po nim :)

Moja ocena:
4+/6

Komentarze

Popularne posty: