Spinacz O-Ring- Recenzja!







Dzisiaj recenzja Spinaczy do parowania skarpet O-Ring, które otrzymałam w ramach współpracy.

Kilka słów od producenta: Spinacz O-ring - produkowany jest dla klientów ceniących sobie ład i porządek ze skarpetkami. W prosty sposób łączy parę skarpet co uniemożliwia zgubienie jednej z nich. Spinacz jest wielofunkcyjny. Łączymy nim brudne skarpety, tak połączone pierzemy w pralce, suszymy i przechowujemy w szufladzie. Spinacz nie spada podczas prania i nie farbuje. Jest wykonany z 5% termokurczliwego bardzo trwałego materiału, z dodatkiem specjalnego składu kauczuku. Sock Clip O-Ring nie hałasuje i nie niszczy pralki podczas prania a także nie niszczy skarpet i innych rzeczy podczas prania. Można prać w pralkach , pralko suszarkach suszyć w suszarkach . Sock Clip O-Ring wytrzymuje wysokie temperatury do 95°C 200°F . Sock Clip O-Ring nie jest przeznaczony dla dzieci do lat 5. Jedno opakowanie zawiera 20 szt. Sock Clip O-Ring.

Moja opinia: Spinacze przypadły mi do gustu. Zawsze miałam bałagan w szufladzie ze skarpetkami ale... koniec z tym! Ze spinaczami O-ring zaczęłam panować nad chaosem w szufladzie :) Używam go także podczas prania oraz suszenia. Nie szukam teraz po pralce i szufladzie skarpetek do pary. Dodam, że jestem osobą niecierpliwą, więc spinacze oszczędzają mi nerwów związanych z szukaniem :) Obawiałam się, że spinacz spadnie podczas prania- szczególnie przy skarpetkach rajstopowych... ale nic takiego się nie stało. Spinacze nie farbują również podczas prania :) Produkt nie jest jednorazowy, wystarczy i posłuży przez długi czas. Dostępny jest w kilku kolorach. Więc jeżeli chcecie zamówić również dla swojej rodziny to możecie używać różnych kolorów. Nie będzie pomyłek w rozróżnianiu :) 
Teraz jest także promocja na O-Ring mix color- 2 w cenie 1 :)

Moja ocena:
6/6 
:)

Dziękuję Firmie za miłą współpracę! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: