Recenzja- Odżywka Ziaja intensywna odbudowa do włosów zniszczonych


Dzisiaj postanowiłam dodać recenzję odżywki firmy Ziaja intensywna odbudowa.
Moje końcówki są suche, więc pomyślałam, że ta odżywka się nada :)

Kilka słów od producenta: Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych włosom zniszczonym zabiegami fryzjerskimi.

DZIAŁANIE
•  Uzupełnia niedobór składników budulcowych.
•  Skutecznie wzmacnia wewnętrzną strukturę włosów. 
•  Zapewnia im natychmiastową regenerację.
•  Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.


Moja opinia: Używam odżywki od dwóch tygodni. Faktycznie stan włosów uległ poprawie. Końcówki nie są przesuszone, słomiaste. Używam jej bez spłukiwania (można również spłukać), a włosy nie są obciążone i przyklapnięte. Są pełne życia. Po tej odżywce stają się mięciutkie, lśniące, a końcówki są zabezpieczone. Włosy nie puszą się. Włosy wyglądają na dużo zdrowsze, nie są splątane, świetnie się je rozczesuje. Odżywka bardzo przyjemnie pachnie :) Mi ten zapach przypomina delikatnie kokos. Zapach utrzymuje się bardzo długo na włosach. Konsystencja jest w sam raz- nie jest ani za rzadka ani za zbita. Odżywka zamknięta jest w poręcznej tubce. Nic z niej nie wycieka, aplikator nie jest "oblepiony". Jestem bardzo zadowolona z tej odżywki :)

Moja ocena: 6/6

Komentarze

Popularne posty: