Petroleum Jelly with Beeswax- Wazelina kosmetyczna z woskiem pszczelim- Safira


Lubię skuteczne i wielofunkcyjne produkty. Dzisiaj chciałabym przedstawić jeden z nich. 

Kilka słów od producenta: Preparat skutecznie łączący właściwości czystej wazeliny kosmetycznej i naturalnego wosku pszczelego.Tworzy na powierzchni skóry trwały film ochronny,dzięki czemu doskonale zapobiega wysychaniu skóry i chroni ją przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych. Łagodzi podrażnienia,skutecznie regeneruje uszkodzony naskórek oraz goi lekkie zranienia.Wosk pszczeli uelastycznia i zmiękcza skórę,wygładza naskórek i przyspiesza jego regenerację.Dodatkowo zawarta w preparacie witamina E przyczynia się do wygładzenia skóry,działa kojąco i łagodząco.Preparat szczególnie polecany do pielęgnacji cery nadmiernie przesuszonej.


Moja opinia: Produkt zamknięty w plastikowym, odkręcanym słoiczku. Na spodzie znajdziemy najważniejsze informacje o produkcie, między innymi takie jak przeznaczenie, skład, data ważności. 
Wazelia jak to wazelina- dość zbita, "roztapia" się pod wpływem ciepła dłoni. Zapach jest cudowny- miodowy. W zapachu nie wyczujemy chemii, pachnie po prostu jak czysty miód.


Najważniejsze, czyli działanie- teraz w okresie zimowym często borykam się z przesuszoną skórą policzków czy ust. Wazelina z woskiem pszczelim jest strzałem w dziesiątkę jako produkt do pielęgnacji ust. Jeżeli czuję popękane usta to smaruję sobie nią usta na noc. Rano po spierzchniętych ustach nie ma śladu i żartem mówiąc możemy znowu się pocałować na zimnie ;) delikatna skóra ust jest gładka i odżywiona. 


Wazeliny kosmetycznej z woskiem pszczelim używam na suche skórki na twarzy. W małych ilościach, bo obawiam się, że mnie zapcha. Nie zauważyłam jednak tego :) Wazelinka potrafi zdziałać cuda, więc suche skórki szybko znikają. Szczególnie kiedy smaruję suche skórki na noc. Mnie to akurat cieszy, że budzę się z powrotem z gładką skórą, bez suchości, która jest zregenerowana.
Produkt sprawdza się również przy suchych kolanach czy łokciach. Skóra po zastosowaniu jest nawilżona i milsza w dotyku. Produkt pozostawia na skórze film ochronny, więc jeżeli nasmarujemy suche partie po kąpieli to musimy liczyć się z tym, że piżamka może się lekko natłuścić. 
Produkt przynosi ulgę przy podrażnieniach skóry oraz alergiach. Kiedy w nocy podrapałam się dość mocno w rękę to produkt przyniósł nawilżenie i ukojenie. Nie zauważyłam żeby znacząco wpłynął na szybkość gojenia się zadrapania. Za to świetnie sprawdzi się przy natłuszczaniu skóry łuszczycowej, zmiękczy ją i odżywi. 


Wydajność jest ogromna, wystarczy niewielka ilość, aby nasza skóra była delikatna i wróciła do pierwotnego stanu ;) Tym bardziej że jest to słoik 250ml. Cena to 19,90 zł. 

Zapraszam także blogerki do skorzystania ze współpracy partnerskiej z Klubem Safira. Safira oferuje na pierwszy zakup rabat 50%!

Komentarze

  1. Mam ją i u mnie sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, ogólnie nie przepadam za wazeliną :) Ale ten produkt wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wazelina czasami się przydaje :)

      Usuń
  3. mam wazelinke z avonu na razie nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... nie wiem jaką, muszę spojrzeć w katalog :)

      Usuń
  4. O tej porze roku może być bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zima robi swoje i bardzo mi służy produkt.

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam, mam wazelinę z Bielendy i Vaseline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuszę się pewnie jak skończę tę :)

      Usuń
  6. Przyznam się że duża ta pojemność jak na wazelinkę, ale jeśli działanie takie super to fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojemność jest bardzo duża... przyznam szczerze że jak przeczytałam, że to wazelina to zrobiłam wielkie oczy :)

      Usuń
  7. Nie używam wazeliny, ale jakby coś, to wiem gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazelina z woskiem pszczelim? Toż to cudo! :]
    Ps. również :*:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze o niej nie słyszałąm.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna wazelinka, ale nie lubie aplikowania tego typu kosmetyku palcami. To mnie niestety zniecheca do kupowania roznego typu takich kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam wazelinę z Ziaji i rzeczywiście jest bardzo wydajna, wystarczy mi chyba na 10 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdecydowanie stawiam na wielofunkcyjne produkty! ten kupuje od dawna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: