Recenzja: Biolaven Organic Żel do higieny intymnej


Strefy intymne potrzebują delikatnych produktów. Dzisiaj pod lupę wzięłam Żel do higieny intymnej Biolaven.

Kilka słów od producenta:
Odświeżająco-ochronny żel do codziennej pielęgnacji Biolaven, pozwala zachować fizjologiczną równowagę skóry i błon śluzowych miejsc intymnych. Łagodne detergenty i niskie pH (4.0) utrzymują naturalną mikroflorę bakteryjną i zmniejszają ryzyko infekcji. Olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych właściwości. Regularne stosowanie żelu zapewnia uczucie czystości, świeżości i komfortu. Do codziennej pielęgnacji miejsc intymnych, w zależności od potrzeb, bez ograniczeń wiekowych. Aby zastosować należy rozprowadzić dozę żelu na mokrej dłoni, umyć miejsca intymne i dokładnie spłukać ciepłą wodą.

Więcej informacji:


Moja opinia:
To mój pierwszy produkt Biolaven w wersji pełnowartościowej. 
Bardzo podoba mi się minimalistyczne białe opakowanie, z fioletowymi akcentami. Dodatkowo lawenda, którą uwielbiam. Z tyłu natomiast znajdziemy wszystkie ważne informacje. Aplikatorem jest pompka, która jest higienicznym rozwiązaniem w przypadku produktów do higieny intymnej. Nie dostają się do produktu żadne bakterie. Pompka nie zacina się i nie psuje.


Konsystencja produktu jest żelowa, bezbarwna. Żel posiada wspaniały, lekki zapach prowansji- lawendy. Urzekł mnie od pierwszego użycia.
Produkt wytwarza delikatną piankę i idealnie odświeża okolice intymne. Pozostawia przyjemne uczucie świeżości na długo. Jest delikatny, działa przyjemnie. Odświeża i koi. Nie powoduje szczypania, podrażnień czy jakichkolwiek innych niedogodności. Przy ewentualnych podrażnieniach potrafi działać łagodząco. Przy swojej delikatności dla skóry dobrze myje.


Urzeka swoją subtelnością i tym, że dba o okolice intymne. Idealny do codziennej higieny. Kompleksowo dba o delikatną skórę okolic intymnych. Nadaje się do skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Wydajność bardzo dobra. Żel aksamitnie się pieni, ma działanie antybakteryjne.

Jeżeli znacie ten produkt to możecie zostawić swoją opinię na portalu Świadomyklient.pl

Komentarze

  1. Jeden z nielicznych Biolavenów, których jeszcze nie miałam, ale z pewnością to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego żelu. Bardzo lubię zapach serii Biolaven ale jakoś do higieny intymnej mi nie pasuje ;) Za to bardzo lubię ich szampon do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poznałam się jeszcze zupełnie z tą serią, ale mam ją na uwadze. Fajne kosmetyki i piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja po serum przecizmarszczkowym z Biolaven bardzo polubiłam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam go ale z tej serii kocham płyn micelarny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten produkt

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam wiele dobrego o kosmetykach tej firmy, jednak nie miałam okazji ich jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam niemiłe doświadczenia z żelami do higieny intymnej, dlatego wolę już nie eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych, przepełnionych miłością i dużą dawką uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam do czynienia z marką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny kosmetyk, zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę się z nim zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze, ale słyszałam o nim dobre opinie, lubię zapach tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego żelu. Bardzo ładne opakowanie i na pewno dobrze działa. Jak wykończę moje kosmetyki to muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny produkt!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne mają kosmetyki :) , tego akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: