Recenzja: Błyszczyk do ust witaminą A+E+C- Pablo Color


Kiedy zobaczyłam te soczyste kolorki błyszczyków Pablo Color to obawiałam się, że nie będą mi odpowiadać. Strasznie się jednak zdziwiłam... dlaczego? Zapraszam dalej.

Kilka słów od producenta:
Pomadka błyszczyk z witaminą A+E+C. Posiada niepowtarzalną formułę o wysokim połysku. Zawiera leczniczy propolis. Dzięki zastosowanemu filtrowi UV doskonale chroni usta przed niekorzystnymi czynnikami. Błyszczyk o umiarkowanej konsystencji z optymalną pigmentacją tworzy piękny efekt na ustach. Oferowany w 10 modnych kolorach.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Błyszczyki znajdują się w standardowym opakowaniu,  dzięki bezbarwności możemy spokojnie sprawdzić odcień i dobrać do swoich upodobań. Aplikator to miękka gąbeczka, która nabiera odpowiednią ilość produktu.


Błyszczyk do ust witaminą A+E+C ma idealną konsystencję, nie spływają z ust i łatwo je nałożyć. Testowałam dwa odcienie- nr 3, który jest intensywnym różem oraz nr 9- brązowy, z drobinkami. Zapaszki są przyjemne dla noska.


Jak wspomniałam błyszczyki mnie bardzo zadziwiły. O ile w tubkach odcienie są bardzo intensywne, tak na ustach kolorki są prawie niewidoczne. Minimalnie barwią usta- nie mam o to pretensji do producenta, gdyż zaznaczył to na swojej stronie, że pigmentacja jest optymalna. Za to pięknie nabłyszczają i usta wyglądają zdrowo. To taki efekt zwilżonych ust i soczystości. Brązowa dzięki drobinkom daje jeszcze więcej połysku.


Kosmetyki nie sklejają warg, nie lepi się do nich wszystko, a szczególnie włosy kiedy mamy powiew wiatru ;) Produkty zapobiegają ewentualnym przesuszeniom ust, przez cały okres stosowania pozostają one nawilżone. Trwałość jest średnia, błyszczyki dość szybko się "zjadają". Nie osadzają się w załamaniach ani w kącikach ust.


Dzięki delikatnej pigmentacji produkty mogą być stosowane na pomadkę. Zawierają filtr UV i nie były testowane na zwierzętach. Wydajność jest na plus.

Komentarze

  1. Oba są ładne i delikatne. idealne dla kobiet lub nastolatek które nie malują się mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nigdy nie przekonam się do błyszczyków :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście dają bardzo subtelny efekt. Ale wiadomo są różne wymagania klientek. Myślę, że na co dzień jak najbardziej się nadają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię błyszczyki do ust. Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi niż pomadki, które często przesuszają usta. Kolorki fajne ale mogłyby być bez drobinek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieszczególnie mi się podoba na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dają całkiem naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za bardzo nie używam błyszczyków, preferuję zdecydowanie pomadki ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę ogólnie pomadki, ale czasami używam błyszczyków ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: