Recenzja: Lynia Tonik żelowy z kwasem migdałowym 5% oraz glukonolaktonem 4%- e-naturalnie


Cera mieszana z naczynkami bywa problematyczna. Firma e-naturalnie trafiła jednak w moje gusta swoim tonikiem.

Kilka słów od producenta:
Oferujemy gotowy tonik żelowy marki Lynia przeznaczony do pielęgnacji skóry twarzy.
Produkt ten posiada bardzo wygodne i higieniczne w użyciu opakowanie kosmetyczne z pompka dozującą. 
Produkt przebadany dermatologicznie. 
Tonik żelowy złuszczająco-rozjasniający polecany w szczególności dla skóry wrażliwej (naczynkowej), suchej i trądzikowej. Łagodzi podrażnienia, dodatkowo reguluje wydzielanie sebum oraz działa delikatnie peelingująco, bez odczuwalnego łuszczenia się naskórka. Usuwa zrogowaciałe komórki czyniąc skórę wygładzoną, rozjaśnioną, jednocześnie poprawiając jej strukturę i koloryt. Jego delikatnie żelowa konsystencja ułatwia aplikację, pozostawiając na skórze nawilżającą warstwę ochronną. 
Kwas migdałowy działa złuszczająco, antybakteryjne i przeciwstarzeniowo. Rozjaśnia przebarwienia powstałe w wyniku działania słońca, plamy starcze, egzemy, plamy i blizny potrądzikowe. Odbudowuje i reaktywacje postarzałą skórę poprzez wzrost jego nawilżenia.
Glukonolakton to naturalny antyoksydant, działa ochronnie na skórę, przyspiesza regenerację komórek i niweluje podrażnienia. Działa ujędrniająco sprawiając, że skóra staje się elastyczna i miękka w dotyku.
Kwas hialuronowy wiąże wodę w naskórku, zapobiega powstawaniu zmarszczek oraz nadaje skórze elastyczności i sprężystości. Chroni skórę przed wysychaniem, a także wzmacnia jej właściwości ochronne.
D-Pantenol poprawia nawilżenie, ujędrnia i uelastycznia skórę. Łagodzi wszelkie podrażnienia i stany zapalne a także przyspiesza regeneracje naskórka oraz gojenie ran.
Niacynamid (witamina PP) zastosowana w kosmetykach działa przeciwstarzeniowo reguluje poziom nawilżenia skóry oraz zwiększa jej elastyczność. Rozjaśnia przebarwienia posłoneczne oraz zapobiega powstawaniu kolejnych. Zmniejsza syntezę sebum oraz redukuje powstawanie zaskórników.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie jest bardzo higieniczne i praktyczne, dzięki opakowaniu z pompką. Produkt nie ma styczności z bakteriami i powietrzem. Na buteleczce znajdziemy najważniejsze informacje od producenta. Pompka nie zacina się, nie psuje.
Żel jest bezbarwny i bezwonny. Nie ma typowo żelowej konsystencji, bo jest rzadki, ale bardziej gęsty niż typowy tonik.


Po przemyciu skóry pozostaje delikatna warstwa ochronna, która nie jest tłusta ani lepka. Cera podczas używania toniku jest nawilżona i nie traci wody. Lynia Tonik żelowy z kwasem migdałowym 5% oraz glukonolaktonem 4% ma lekkie działanie złuszczające, co odczuwalne jest po gładkości skóry. Działanie peelingujące na szczęście nie spowodowało pojawienie się suchych skórek. Z czasem poprawia się koloryt, a skóra jest rozjaśniona. Co mnie zadziwiło to, że naczynka stały się trochę mniej widoczne.


Wydzielanie sebum jest unormowane, czas nałożenia kolejnej warstwy pudru matującego wydłużył się ;) Po za tym po przemyciu rano skóry jest ona zmatowiona na dłużej. Pojawienie się zaskórników jest również zmniejszone, mimo używania kremu z gliceryną nie doznałam zapchania. Po zdenkowaniu produktu mogę powiedzieć, że buzia jest zregenerowana. Podczas używania toniku widoczne było także szybsze gojenie się wyprysków czy drobnych ranek. 
Podsumowując tonik stał się moim ulubieńcem i podbił moje serce swoim działaniem :)

Komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie miałam toniku żelowego.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie do mojej cery ale fajnie że znalazłaś ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę tę markę :)
    Lubię opakowania z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie produkty, myślę, że byłabym z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie ciekawa jestem jego konsystencji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam marki, zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię pompki w tego rodzaju produktach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny produkt! Ma opakowanie kojarzące się bardziej z lekiem niż z kosmetykiem, ale to tylko in plus!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie produkty które zawierają kwas migdałowy tylko Zazwyczaj używam tych o stężeniu 10% 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. W takiej postaci jeszcze tonik nie stosowałam, obecnie mam w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej, jednak póki co używam wody różanej zamiast toników i innych :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Tonik żelowy to coś nowego dla mnie :) Ja obecnie szaleję za dwoma hydrolatami: różanym i z gorzkiej pomarańczy :) Oba kocham najbardziej na świecie, a szczególnie za to, że mogę je bezpośrednio nałożyć na buzię za pomocą atomizera :) Jakoś lubię ostatnio tę formę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: