Recenzja: Pomadka kolorowa- Color Lipstick- Pablo Color


Lubię na co dzień wszelkiego rodzaju pomadki. Najważniejsze jest dla mnie aby nie wysuszały, nie lubię chodzić z ustami przyozdobionymi suchymi skórkami. Pablo Color z tym trafił w mój gust.

Kilka słów od producenta:
Pomadka kolorowa w sztyfcie Pablo Color z witaminą A+E+C oraz filtrem UV, nadaje ustom długotrwały kolor i połysk. Propolisowa formuła chroni delikatną skórę warg przed popękaniem i wysuszeniem, nie powoduje uczucia nadmiernej tłustości, zapewnia ekstremalne nawilżanie. Oferowana w 8 klasycznych kolorach.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowania ładne i estetyczne, połączenie czerni i złota zawsze się dobrze sprawdza. Standardowo pomadki są w sztyfcie, wykręcane. Jedyne czego mi brakuje to chociaż minimalnego zabezpieczenia przed ciekawskimi- jakiejś folii ochronnej np. Wszak niektórzy lubią wypróbować nowe pomadki na sobie i odstawić je na półkę.


Dotarły do mnie dwa odcienie- nr 6 i 8. Tak przynajmniej przypuszczam, po zdjęciach produktu na stronie producenta, bo niestety na opakowaniach brakuje mi numerku produktu. 
Obie pomadki są wyprofilowane i lekko ścięte. Mają taką konsystencję, jaką lubię najbardziej- kremową, która świetnie pokrywa usta, wyrównując ich powierzchnię. Jest bardzo aksamitna i idealnie się rozprowadza- łatwo i miękko. 


Pomadka kolorowa Pablo Color nr 6 ma odcień cegiełki z tonami brązu, natomiast nr 6 to soczysta malinka. Ogółem w ofercie znajdziemy osiem klasycznych odcieni. Czasami im mniej, tym lepiej, łatwiej dobrać kolor, aniżeli przy pomadkach, które różnią się po jednym tonie w odcieniu ;) 


Kremowa konsystencja zapewnia nawilżenie ust, nie wysusza, a dzięki niej usta są gładkie i miękkie. Schodzi i ściera się od środka ust, ku konturom. Dobra pigmentacja zapewnia ładne pokrycie kolorem. Szminka nie zbiera się w kącikach ust, ani w załamaniach. Nie skleja ust, ani nie pozostawia uczucia tłustości. Trwałość średnia- może się odbić na szklance i na papierosie, ale głównie przez to że jest kremowa. Chyba, że zostaje przypudrowana, to trzyma się znacznie dłużej. Mimo to uważam, że są bardzo komfortowe w "noszeniu" :)

Komentarze

  1. Kolory neistey cąłkowicie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pomadki <3 Dla mnie ważne jest, żeby były trwałe, bo nie mam czasu, żeby ciągle poprawiać. Chętnie wypróbowałabym tych, które zrecenzowałaś.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość jest średnia, ale za to pielęgnują usta :)

      Usuń
  3. całkiem fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się opakowanie średnio podoba, ale kolory szminek bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladne, ja musze ograniczyc swoje pomadki zdecydowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny odcień szminki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje kolorki, ale ogólnie efekt znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie trochę za intensywne ale na ustach ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ustach pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: