Cykoriada instant z jagodami- zdrowy substytut kawy- szybka kawa na zimno jako deser


Bardzo lubię kawę, ale kiedy jest jej za dużo to lubię sięgnąć po jej zamiennik z korzenia cykorii. Cykoriada to dobry wybór ;)

Kilka słów od producenta:
Cykoriada z jagodami to unikalny napój rozpuszczalny, łączący wyszukany smak oraz bogactwo wartości odżywczych, którego głównym składnikiem jest ekstrakt z korzenia cykorii. Stanowi źródło cennego błonnika oraz inuliny, która jest naturalnym prebiotykiem. 
Jagody posiadają szereg właściwości, m.in. przeciwbakteryjnych, przeciwwirusowych, oczyszczających krew, przeciwanemicznych oraz przeciwnowotworowych.
Więcej informacji:

Moja opinia:
Opakowanie typowe dla kawy, jednak w środku czeka coś innego ;) Cykoriada składa się z 95% korzenia z cykorii. Nie ma ani grama kofeiny. W smaku przypomina kawę rozpuszczalną. Ta wersja Cykoriady jest z jagodami. Nie są za bardzo wyczuwalne. Cykoriada posiada postać granulek. Mi najbardziej smakuje 1 łyżeczka na filiżankę z mlekiem.
Cykoriadę najbardziej upodobałam sobie do kawy na zimno. Do dużej szklanki wsypuję zawsze dwie łyżeczki. Zalewam około 50 ml wody. Dobrze mieszam, aby się rozpuściła. Dodaję kostki lodu,mleka i wody do prawie pełna. 


Wystarczy jeszcze dodać gałkę śmietankowego loda i śmietanę na górę (ubitą lub w sprayu) i słomkę ;)


Cykoriada instant z jagodami jako, że jest z korzenia cykorii to ma kilka właściwości zdrowotnych. Posiada dużo błonnika, więc wspomaga trawienie i działanie wątroby, ma także działanie antyoksydacyjne.
Więcej o właściwościach inuliny zawartej w Cykoriadzie przeczytacie tu:
A lista jest spora ;)

Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa, czy by mi smakowało :) Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o kawie z cykorii ale nie miałam jeszcze okazji pić :) Muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to muszą być pyszności! Wygląda cudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm... z bitą śmietaną wygląda kusząco <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym taki napój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy polubiłabym ten smak:) Swoją drogą faktycznie fajna alternatywa dla kawy! Zwłaszcza, że ja od "małej czarnej" jestem uzależniona ;) A Twoja propozycja Cykoriady z bita śmietaną... <3 Oj, piłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłam ją u kogoś niestety nie smakowała mi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piłam i podzielam zachwyt 😊 Jest super 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. A to Ci dopiero.
    Nie znałam tej Cykoriady.
    Coś nowego.
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: