HUMAVIT® Magnez Suplement diety- Varia


Co jakiś czas suplementuję magnez. Tym razem padło na Humavit firmy Varia.

Kilka słów od producenta:
Spokojne nerwy, sprawne mięśnie, mocne kości. Magnez pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i mięśni, utrzymaniu zdrowych kości i zębów. Przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia, utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego i prawidłowej syntezy białka. Pomaga w utrzymania prawidłowych funkcji psychologicznych (korzystnie wpływa na zdolność logicznego myślenia, uczenia się, koncentrację i uwagę).Witaminy B3 (niacyna) i B6 (pirydoksyna) pomagają w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego, prawidłowych funkcji psychologicznych oraz przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Rzadko spotykam się z magnezem bez blisterka. Osobiście wolę takie plastikowe opakowania niż pudełka i blistry. Etykietka poinformuje nas o wszystkim, co najważniejsze. 


Składnik główny to tlenek magnezu. Zalecana dawka to 1 tabletka dziennie, co pokrywa 15,2% dziennej dawki do spożycia. Magnez najlepiej suplementować w mniejszych ilościach, ale regularnie, więc na tą chwilę to doza, która zapobiega niedoborowi. Tabletki nie są za duże, płaskie, więc mimo, że nie mają otoczki łatwo je połknąć. Nie stają w gardle.


Podczas łykania tego magnezu lepiej spałam. Jak zawsze koncentracja się poprawiła. Nie odczułam drżenia mięśni czy powiek. Zmęczenie jest także łatwiejsze do zniesienia. Podczas suplementacji magnezu mam więcej energii oraz poprawia się samopoczucie.


Magnez jest potrzebny dla prawidłowego funkcjonowania układu mięśniowego, sercowo-naczyniowego, oddechowego, pokarmowego, hormonalnego, krwiotwórczego, immunologicznego i kostno-stawowego. Zmniejsza ciśnienie krwi i znosi arytmię serca.



Komentarze

  1. Zawsze warto mieć pod kontrolą swój organizm. Jeśli czujesz, że czegoś Ci brakuje, po prostu idziesz do apteki i kupujesz suplement. Ja akurat nie mam problemu z magnezem, za to co jakiś czas muszę kontrolować żelazo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej marki mam tylko witaminę D i często po nią sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnez jest rzeczywiście bardzo ważny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez magnezu nie umiem już funkcjonować,całe szczęście że po jego zażyciu są szybkie efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego suplementu diety nie zażywałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że po stosowaniu tego specyfiku koncentracja się poprawiła. To duża zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo - wiele słyszałam o suplementach z magnezem. Super!
    To chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować. Na pewno!
    Bardzo mi się podoba ta idea.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosuję suplementów - czasami takie, które zapisze mi lekarz po badaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też co jakiś korzystam z suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, fajnie, że te tabletki nie są zbyt duże. Ja zawsze trafiam na jakieś ogromne, które ciężko mi połknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy mają otoczkę ułatwiającą łykanie. Te jej nie mają, ale są niewielkie i spłaszczone :)

      Usuń
  11. Ja muszę teraz kupić jakiś magnez albo zacznę jeść więcej papryki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. osttanio brałam magnez i potas bo straszne skurcze mnie łapały

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie bez magnezu w ciąży ani rusz :P Straszne mnie skurcze łydek łapały ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie łykam takich suplementów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: