Recenzja: Żel ziołowy pod prysznic do skóry suchej i wrażliwej (Mydlnica lekarska)- Fitomed


Żel pod prysznic i szampon to produkty, które schodzą u mnie bardzo szybko. Fitomed oferuje coś delikatnego prosto od natury.

Kilka słów od producenta:
Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, kwiatostanu lipy, koszyczka rumianku, korzenia prawoślazu, owsa.
Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.
Działanie: osłania i nawilża.
Badania dermatologiczne: zdaniem dermatologa, żel ziołowy był dobrze tolerowany przez osoby ze skórą wrażliwą. U testujących nie zaobserwowano nadmiernej szorstkości i uczucia ściągania oraz objawów podrażnień, na przykład zaczerwienienia, świądu lub pieczenia.
Badania aplikacyjne wykazały, iż kosmetyk ma odpowiednią konsystencję oraz zapach, dobrze się rozprowadza i myje skórę, łatwo się spłukuje. Po umyciu skóra jest wyraźnie odświeżona, delikatnie zmiękczona i gładka. Zdaniem testujących regularne stosowanie żelu nie wywoływało żadnych negatywnych objawów na skórze, nie wysuszało jej i nie powodowało nadmiernego złuszczania się naskórka.
Polecany przez dermatologów: do skóry wrażliwej i skłonnej do wysuszania się.
Fitomed poleca: po umyciu ciała pod prysznicem wskazane jest stosowanie nawilżającego balsamu do ciała Fitomed z naturalną alantoiną. Jeżeli zdecydujemy się na kąpiel w wannie, odpowiednim kosmetykiem będzie płyn do kąpieli z kwiatem lipy.

Więcej informacji:


Moja opinia:
Buteleczka z plastiku, bezbarwna, dzięki czemu możemy na bieżąco kontrolować zużycie produktu. Zamknięcie na "klik" jest bardzo higieniczne, mamy też pewność że produkt nam się nie wyleje. Etykietka kojarzy mi się z naturą- jak w każdym produkcie Fitomed. Z tyłu znajdziemy najważniejsze informacje.


Żel ma bursztynowy odcień. Zapach ziołowy, kojarzy mi się ze świeżo ściętą łąką, która wysusza się na słońcu. Przyjemnie :) Konsystencja typowo żelowa.
Kosmetyk dobrze się rozprowadza dłonią. Kiedy używamy gąbki czy myjki to dobrze się pieni. Obojętnie jak używany dobrze myje i oczyszcza skórę, ale w delikatny sposób.


Ziołowy zapach świetnie odświeża ciało, idealnie nadaje się zatem na ciepłe dni. Świetnie zmiękcza i wygładza skórę. Ma subtelne działanie nawilżające. Dodatkowo po prysznicu skóra pozostaje nawilżona, nie traci wody. Nie ma uczucia ściągnięcia czy suchości. Żel ziołowy pod prysznic do skóry suchej i wrażliwej (Mydlnica lekarska) nie spowodował podrażnień czy zaczerwienień. Mam wrażenie, że kiedy już wystąpią np. po depilacji to żel działa lekko kojąco.


Produkt posiada składniki osłaniające skórę, zatem to żel w sam raz dla skóry wrażliwej. Nawet kiedy nie zastosuję po prysznicu balsamu czy mleczka to skóra nadal jest nawilżona. W duecie z innym produktem Fitomed (o którym za kilka dni) sprawdza się jeszcze lepiej.
Jeżeli szukacie żelu pod prysznic, który nie tylko myje, ale i dba o skórę to propozycja firmy Fitomed jest dla Was ;) Żel jest dostępny w sklepie Fitoteka oraz niektórych aptekach.

Komentarze

  1. Nie mam suchej skóry, więc nigdy nie szukałam takich produktów dla siebie, ale moja córka ma wrażliwą, więc może dla niej byłby odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że tak. Fitomed ma delikatne, ziołowe kosmetyki;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię żele pod prysznic i to w takim stopniu że nie jestem w stanie się opamiętać i kupuje je nagminnie. Ten z Fitomed również prezentuję się obiecująco więc podejrzewam że prędzej czy poźniej też trafi pod mój prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak spróbujesz to znowu się na niego skusisz :)

      Usuń
  3. Produkty Fitomed dopiero przede mną do poznania, ale uwielbiam zapachy ziołowe, więc z każdym się dogadam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki Fitomed przekonałam się do takich zapachów :)

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystko co ziołowe, chętnie wypróbuję ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię używać produktów Fitomed, jedynie do włosów ich kosmetyki mi nie służą do końca są za bardzo łagodne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yo fakt są łagodne, ale nie zawierają oblepiaczy :)

      Usuń
  6. Produkt na pewno dobry, jeszcze nie testowałam :) Uwielbiam zapachy żeli pod prysznic!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny.
    Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Idealny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę go, ale nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z fitomedu lubię serię z szałwią do pielęgnacji twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kosmetyki, u mnie też nigdy ich dość :D. Dobrze, że się sprawdza. Pomyślę nad zakupem :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu i raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wolę owocowe zapachy żelów pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tę markę, ale nie miałam żelu pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za żelami pod prysznic, które są ziołowe. Wolę albo świeże zapachy albo te owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziołowy nie znaczy, że nie jest też świeży;)

      Usuń
  15. Żelu nie miałam ale szampon mają fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: