Recenzja: Skoncentrowane mydło w płynie do rąk G&H PROTECT+™- Amway


Większość mydeł w płynie wysusza mi dłonie, więc chętniej sięgam po kostki, ale lubię testować takie produkty, bo może, któreś z mydeł się sprawdzi. Natrafiłam niedawno na perełkę z serii G&H Amway, które działa tak, jak lubię ;)

Kilka słów od producenta:
Działanie
  • Chroni naturalną barierę wilgoci skóry, zapobiegając przesuszeniu spowodowanemu częstym myciem rąk.
  • Pozostawia na skórze przyjemny, świeży zapach.
  • Skutecznie chroni przed zanieczyszczeniami i przykrym zapachem.
  • Posiada wysoko skoncentrowaną formułę; jedno opakowanie o pojemności 250 ml starcza na aż 450 zastosowań mydła.
Zalety
Mydła do rąk, które zazwyczaj stosujemy, mają zbyt silne działanie i mogą prowadzić do powstawania podrażnień. Z tego też względu bardzo ważny jest mądry wybór tego produktu. G&H PROTECT+ Skoncentrowane mydło w płynie do rąk skutecznie oczyszcza skórę dłoni, chroniąc jej naturalną barierę wilgoci i zapobiegając przesuszeniu, które jest skutkiem częstego mycia rąk. Skóra Twoich dłoni będzie dokładnie nawilżona, miękka i gładka w dotyku.
Ciekawostki
  • Unikalna technologia neutralizująca przykre zapachy skutecznie odświeża skórę rąk.
  • Formuła bez zawartości triklosanu efektywnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia.
  • Biodegradowalna formuła bez zawartości soli kwasu siarkowego.
Właściwości
G&H PROTECT+ Skoncentrowane mydło w płynie do rąk zostało wzbogacone kompleksem składników naturalnych i roślinnych o działaniu chroniącym skórę.
Unikalny kompleks zawiera:

  • Wyciąg z białej herbaty, który wzmacnia skórę i chroni ją przed negatywnym wpływem czynników środowiskowych.
  • Naturalne minerały, które chronią i odżywiają skórę.
  • Wyciąg z czarnej borówki, bogaty w witaminę C, który naprawia istniejące uszkodzenia skóry powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.
Więcej informacji:


Moja opinia:
Mydełko znajduje się w mniejszej buteleczce niż balsam do ciała czy żel pod prysznic. Ma natomiast równie przyjemną pompkę, która przed pierwszym użyciem musi się lekko napełnić (1-2 naciśnięcia). Pompka nie zacina się i nie psuje. Zanim zaczniemy używać mydła musimy zdjąć "motylka", który chroni produkt, aby się nie rozlał. Aby pompka zadziałała wystarczy ją przekręcić.
Mydełko jest bardzo gęste, ma perłowy odcień. Jest bardzo skoncentrowane. Jedna doza to niby niewiele produktu, ale na tyle dużo, aby się dobrze rozpienić i umyć całe dłonie dokładnie. Mydełko ładnie i świeżo pachnie. 


Odnośnie zapachu to sezon ogórkowy w pełni. Ostatnio po robieniu sałatki ogórkowej a`la szwedzka dłonie przesiąkły mi zapachem cebuli i octu. Mydełko bardzo szybko pozbyło się zapachu , bo już po dwóch myciach. Nie było już czuć nieprzyjemnej woni, która zostałą zneutralizowana, a świeży zapach.
Skoncentrowane mydło w płynie do rąk G&H PROTECT+™ nie przesuszyło mi ani razu skóry dłoni. 


Kiedy zaaplikuję produkt w skórę, lekko wmasowuję go i spieniam. Formuła jest na tyle przyjemna, że dłonie są lekko nawilżone i mięciutkie. Mydło jest przyjazne dla skóry, ma delikatne działanie pielęgnujące. Lekko łagodzi podrażnienia. Przy drobnych pęknięciach skóry i rankach nie powoduje szczypania.
Nie muszę wspominać, że mydełko usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Produkt nie zawiera soli kwasu siarkowego.

Komentarze

  1. Super, że niweluje zapachy kuchenne ze skóry! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę produkty z tej serii :D
    JEsli nie przesusza to zdecydowanie bym się z nim polubiła :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że mydełko łagodzi podrażnienia. To duża zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że pozbywa się nieprzyjemnych zapachów :) To duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o! I nawet cena nie aż tak wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mydełko :) Coś czuję, że to prawdziwy hit, na który warto się skusić! :)
    Ach, naprawdę chyba czym prędzej muszę spróbować go :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym mydle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z nim wcześniej. Myślę, że moja skóra na dłoniach skłonna do przesuszeń by je polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przed wypróbowaniem nowego mydła boję się przesuszeń ;)

      Usuń
  9. Ciekawy kosmetyk, fajna opcja na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym mydle, aczkolwiek wydaje się naprawdę godne wypróbowania. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie marka ostatnio napisała a w zasadzie jej dystrybutorka, konsultantka? Aby poznać markę i wypróbować ich produkty a jeśli nie będę zadowolona to zwrot pieniędzy... Oczywiście zrobiłam stosowny kosztorys za wpis. Jestem ciekawa kto im te produkty za taką cenę kupi :P Tym bardziej że ceny mają jak z kosmosu a o samej marce krążą bardzo złe opinie na forach w internecie bo z ciekawości zrobiłam mini śledztwo :P Nawet jeśli są to dobre produkty to niektóre ich ceny mocno mnie przeraziły a składów na stronie niestety nie ma dostępnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bezpośrednio od producenta, znaczy firmy PR, która odpowiada za promocję Amway i nie spotkałam się z informacją o zwrocie.
      Kiedyś krążyły złe opinie (kilka lat temu), z tego co wiem teraz już nie. Nawet muszę powiedzieć, że firma zbiera u mnie dużo plusów :)

      Usuń
    2. To widzisz, do mnie kobita napisała, w zasadzie zrobiła zbiorowy e-mail co dla mnie już jest kompletnie nie profesjonalne bo widziałam adresy innych a tak być nie powinno. Że od sprzedaży mogę mieć procent ale kupić produkty muszę sama, z taką ofertą to się nie spotkałam :P

      Usuń
    3. To chyba po prostu szukała dystrybutora, aby budować sobie sieć pod sobą :P

      Usuń
    4. Pewnie tak ale jak jej zrobiłam swoją wycenę za wpis to zwątpiła :D

      Usuń
  13. Ciekawe mydełko, nie miałam jeszcze produktów z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: