Recenzja: Splat Special pasta do zębów Extreme White


Bardzo chciałabym mieć białe zęby, niestety moja biel nigdy nie będzie doskonale biała, pozostaje się z tym pogodzić ;) Swoją biel lubię, a w osiągnięciu jej pomaga mi SPLAT.

Kilka słów od producenta:
Do intensywnego wybielania i usuwania przebarwień szkliwa zębów
WYBIELANIE O 2 TONY W DOMOWYCH WARUNKACH
Innowacyjna wybielająca pasta do zębów EXTREME WHITE zawiera mikrogranulki z nadtlenkiem karbamidu i unikalną formułę Sp.White System®. Pasta stworzona specjalnie do delikatnego wybielania szkliwa w ciągu 4-6 tygodni codziennego stosowania.



Efekt intensywnego wybielania jest uzyskiwany dzięki zawartym w paście naturalnym enzymom, rozbijającym płytkę nazębną, okrągłym drobinkom polerującym i unikalnym mikrogranulkom nadtlenku, delikatnie wybielającym zęby już o 2 tony w ciągu czterech tygodni stosowania. Jony fluoru, wchodzące w skład pasty, skutecznie chronią przed próchnicą. Zaleca się stosowanie EXTREME WHITE na przemian z pastami wzmacniającymi szkliwo (SPLAT Professional BIOCALCIUM, SPLAT Professional MAXIMUM, SPLAT Special SIBERRY), aby uniknąć zwiększenia wrażliwości zębów. W celu uzyskania najlepszego efektu wybielającego, należy powstrzymać się od jedzenia i picia przez 20 minut po umyciu zębów. Zawiera fluor.
EFEKT
• Granulki nadtlenku karbamidu usuwają przebarwienia i zanieczyszczenia.
• Papaina hamuje rozwój bakterii i wspomaga rozbijanie płytki nazębnej.
• Polydon® zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego.


Więcej informacji:


Moja opinia:
Opakowanie w stylu Splat, czyli ładne i estetyczne. Tubka w takiej samej szacie graficznej.
Tubka zamykana na "klik", czyli największe bezpieczeństwo ;)
Zaskakujący jest odcień pasty- różowy, kojarzy mi się z pastami dla dzieci. Zapach słodki, od razu nie czuć mięty. Dodatkowo pasta jest dość zbita, ale to przez dużą ilość białych drobinek. W smaku jest nie tylko owocowa, ale i miętowa. Dobrze odświeża oddech.


Pasty używam od miesiąca. Najpierw tylko rano, a wieczorem (często też w dzień) Splat Biocalcium aby nadwrażliwość przypadkiem nie wróciła. Po dwóch tygodniach zaczęłam używać solo Extreme White. Póki co nie odnotowałam nadwrażliwości. Splat Special pasta do zębów Extreme White dobrze myje zęby i poleruje je. Po umyciu można wyczuć gładkość i czystość. Drobne naloty z kamienia znikają przez polerowanie drobinkami. W tym celu najlepiej sprawdza się też szczoteczka elektryczna. 


Jeżeli chodzi o wybielanie to pasta dobrze się sprawdza. Po 4 tygodniach zęby zostały wybielone o około 2 tony. Jak na pastę to jest bardzo dobry wynik. Przy tym zęby nie ucierpiały.

Komentarze

  1. lubie ją i nawet widzialam w superpharm na polce

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor i konsystencja zaskakujące, ale jak działa to nie ma się co bać :D Ja na razie muszę zęby wyprostować ;) Później będę myślała o wybielaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie :) 2 tony w 4 tygodnie to jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jest efekt wybielenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że Ty jesteś z efektów zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie takie pasty w ogóle nie wybielają zębów.

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki ma ciekawy kolor :) u mnie całkiem nieźle spisywał się blanx do wybielania

    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie najlepiej działa Olej kokosowy :) jeśli chodzi o wybielanie zębów :) fajnie że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olej kokosowy w połączeniu z ksylitolem i sodą ;)

      Usuń
  9. Skoro widać efekt, to ja chętnie nabędę tę pastę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat jestem ostatnio nasycona jeśli chodzi o pasty do zębów. Mam sporo.
    To jednak wygląda tak fajne, że i tak bym się skusiła.
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie plus za zamknięcie pasty. Nie cierpię odkręcanych tubek... Nie znam tej pasty a widzę że warto ją przetestować. Niestety moja biel zębów pozostawia wiele do życzenia...;) Nijak nie mogę sobie ich wybielić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie biel bielą oczywiście nie jest, ale pogodziłam się z nią :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeżeli zaciekawił Cię mój blog to zapraszam do obserwowania :)
Jak zaobserwujesz to napisz mi o tym, a się odwdzięczę :)

Popularne posty: